نفت / شناسه خبر: 209693 / تاریخ انتشار : 1403/2/26 08:12
|

پرده‌برداری "نفتی‌ها" از ادعای مدیرعامل سابق توسعه ملی درمخالفت با فروش ارزان پتروشیمی شازند/پالایشگاه تهران قیمت را مهندسی کرده است؟

نامه‌ای به دست "نفتی‌ها" رسیده که نشان می‌دهد احتمالا تغییر مدیرعامل توسعه ملی در ۲۱فروردین ماه سالجاری بی‌ارتباط با مخالفت وی نسبت به واگذاری سهام پتروشیمی شازند اراک به پالایشگاه تهران نبوده...

نفتی ها /نامه‌ای به دست "نفتی‌ها" رسیده که نشان می‌دهد احتمالا تغییر مدیرعامل توسعه ملی در ۲۱فروردین ماه سالجاری بی‌ارتباط با مخالفت وی نسبت به واگذاری سهام پتروشیمی شازند اراک به پالایشگاه تهران نبوده است!شایعه شده وی حاضر به امضای این فروش نشده و همین امر منجر به تغییر وی گردیده است! خیابانی، در این نامه که ضمیمه گردیده چندین بار از واژه‌هایی چون مهندسی شدن قیمت و دخالت آشکار پالایشگاه مذکور در کاهش قیمت ، استفاده نموده که اگر چنین ادعایی را در کنار عجله پالایشگاه تهران برای برگزاری مجمع فوق العاده قراردهیم باید از نهادهای نظارتی بخواهیم هرچه سریعتر به موضوع فوق ورود نمایند و پرده از واقعیت بردارند!قطعا بررسی صحت و سقم نامه‌های منتشرشده از کمیسیون اصل ۹۰مجلس گرفته تا نامه فعلی همگان در گرو ورود و بررسی نهادهای نظارتی است.

 

ادعای مدیرعامل سابق توسعه ملی درمخالفت با فروش ارزان پتروشیمی شازند

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/209693

کلیدواژه

پتروشیمی شازند

پالایشگاه تهران

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها