نفت / شناسه خبر: 105967 / تاریخ انتشار : 1402/1/16 09:47
|

نظرسنجی به پایان رسید/نارضایتی از عملکرد مدیران هلدینگ‌های پتروشیمی

نظرسنجی موفق‌ترین مدیر هلدینگ‌‌های فعال صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۱ هم در حالی بعد از استقبال خوب مخاطبان عزیز "نفتی‌ها" و تمدید دوباره به پایان رسید، که در نهایت...

نفتی ها /نظرسنجی موفق‌ترین مدیر هلدینگ‌‌های فعال صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۱  هم در حالی بعد از استقبال خوب مخاطبان عزیز "نفتی‌ها"  و تمدید دوباره به پایان رسید، که در نهایت گزینه "هیچ‌کدام" نسبت به سایر گزینه‌ها با کسب نزدیک به ۴۴ درصد  آرا از سایر گزینه‌های موجود در این نظرسنجی پیشی گرفت.

در این میان اما "اسم‌خانی" مدیرعامل "هلدینگ تاپیکو" با کسب ۲۵.۱% آرا در رتبه دوم این نظرسنجی قرار دارد؛

رتبه سوم این نظرسنجی هم با ۱۹.۴%به  "علی عسگری" مدیرعامل "هلدینگ خلیج‌فارس" اختصاص یافته است؛
در ادامه هم "قنبری" مدیرعامل "هلدینگ نفت و گاز پارسیان" با کسب ۹.۴% آرا و...
"بابازاده" مدیرعامل "هلدینگ پتروفرهنگ با ۲.۳% از رقیبان خود جا مانده‌اند.

اما سوالی که در این میان مطرح می‌شود این است که چرا از  نگاه مخاطبین "نفتی‌ها" که اکثرا جزو کارشناسان و صاحب نظران این حوزه هستند هیچ کدام از  این مدیران عملکرد رضایت بخشی نداشته‌اند؟
اولین دلیلی که بعد از  دیدن نتیجه این نظرسنحی به ذهن خطور می‌کند این است که  احنمالا این هلدینگ‌ها عملکرد موفقی نداشته‌اند  و یا بدعهدی در قبال وعده‌های داده شده از سوی مدیران مشاهده شده که این گونه اذهان را در هم آمیخته و باعث افزایش نارضایتی از  این هلدینگ‌های فعال در حوزه پتروشیمی که علی الخصوص در سال‌های اخیر اهمیت بیشتری در چرخه تامین هزینه‌های جاری دولت و تبدیل شدن  به  منبعی برای تامین ارز و پوشش دادن مخارج ملی ایران داشته‌اند؛ شده است.

از سویی دیگر شاید  نبود برنامه ریزی صحیح و مدون در مدیریت یک مجموعه هر چند سو‌د آور می‌تواند سبب پس رفت آن مجموعه شود، در این زمینه هم بسیاری از  کارشناسان بر این باورند که برنامه ریزی‌های صورت گرفته در حوزه انرژی ما مربوط به دوران قبل از تحریم است و با اعمال تحریم‌های شدید انرژی از  سوی آمریکا ما متوجه هیچ استراتژی جدیدی از سوی مدیران مربوطه نبوده ایم ..
در پایان باید گفت تنها دلیل این نظرسنجی رساندن صدای امید مخاطبین به هر چه بهتر شدن شرایط و آگاهی از وضعیت موجود در این حوزه از نگاه عموم است، امید است که  مدیران شایسته و توانا و نقد‌پذیر و مشورت‌پذیر، این حوزه  با پذیرش  این دیدگاه درصدد علت یابی و سپس رفع این چالش‌های موحود در این حوزه رو به جلو حرکت شود.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/105967

کلیدواژه

علی عسگری

علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج‌فارس

اسم خانی

اسم خانی مدیرعامل هلدینگ تاپیکو

قنبری مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز پارسیان

بابازاده مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ

نظرات شما

3 نظر
زارعی / 1402/11/13 - 15:41
بی شک دکتر بابازاده
rateup 0
 ratedown 0
علی / 1402/1/20 - 06:30
قنبری
rateup 0
 ratedown 0
ناشناس / 1402/1/17 - 18:36
اگر مدیر عامل ورئیس مجتمع پتروشیمی فجر عوض شود. رضایت از رییس هلدینگ بالا می‌رود
rateup 0
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها