نفت / شناسه خبر: 42107 / تاریخ انتشار : 1400/9/27 08:23
|

مدل احمدی‌نژاد-مشایی در مناطق نفت‌خیز جنوب در حال اجراست؟/ پشت پرده چیست؟

برخی از کارشناسان نسبت به شرایط موجود خوشبین نیستند و سوالاتی را طرح می‌کنند که پاسخ به آنان می‌تواند رمزگشای شرایط امروز مناطق نفت خیز جنوب باشد.

نفتی ها /آخرین شنیده ها از مناطق نفت‌خیز جنوب حاکی از آن است که ظاهرا مدیرعامل شرکت ملی نفت، تایید ایجاد سمت معاون وابسته/پیوسته/اجرایی برای مدیرعامل این شرکت را منوط به اخذ جواب مثبت استعلام (ص-ر) مرد سایه‌ مناطق نفت‌خیز جنوب دانسته است.
این موضوع در کنار دزفولی بودن خجسته‌مهر و (ص-ر) سبب شده تا برخی از کارشناسان در بدبینانه‌ترین حالت تصور کنند که احتمالا این یک سمت خاص است که نه برای صلاح سازمان که برای صلاح یک شخص یا جریان خاص در مناطق نفت‌خیز جنوب ایجاد می‌گردد.
حال این سوال مطرح می‌شود که فلسفه این معاونت خاص در حال ظهور چیست؟
برخی از کارشناسان ( در صورت صحیح بودن این شیده ها ) نسبت به شرایط موجود خوشبین نیستند و سوالاتی را طرح می‌کنند که پاسخ به آنان می‌تواند رمزگشای شرایط امروز مناطق نفت خیز جنوب باشد."آیا مدیرعامل فعلی شرکت مناطق نفت خیز جنوب توان اداره مناطق را ندارد و چون استعلام (ص-ر) تا کنون مثبت نشده، مدیرعامل فعلی را بعنوان صورت قضیه مدیرعامل نموده‌اند و (ص-ر) بعنوان مدیرعامل پشت پرده ایفای نقش می‌نماید، یا اینکه رابطه‌ای از جنس احمدی‌نژاد-مشایی بین این ۲ حاکم است و بدون هم نمی‌توانند کار کنند‌؟"
"نفتی‌ها" امیدوار است که عدم دریافت پاسخ مثبت استعلام (ص-ر) مانند قضیه مشایی که سبب خانه‌نشینی احمدی‌نژاد شد، عامل خانه‌نشینی مدیرعامل فعلی نشود و انجام سایر انتصابات را منوط به تعیین تکلیف وضعیت او ندانند.نباید فراموش کرد که مناطق نفت خیز جنوب بنابر چارت سازمانی سمتهای مدیریتی قابل توجهی دارد که مرد سایه این روزهای این شرکت میتواند بر هریک ازاین پستها تکیه زند اما نکته حائز اهمیت آنکه فلسفه عدم تایید (ص-ر) برای این سمت نوظهور چیست؟ و اساسا چرا برای ایجاد چنین سمت جدیدی منوط به انتخاب شخص مورد تاکید اصرار ورزیده می‌شود؟
به هرحال آنچه مشخص است آنکه علی رغم تلاش مدیرعامل شرکت ملی نفت، شخص آقای مدیرعامل و البته برخی پدرخوانده‌ها که ارتباط نزدیکی با (ص-ر) دارند اما هنوز موفق به دریافت استعلام مثبت (ص-ر) نشده اند و ظاهرا انتصابات دراین شرکت نیز با این مشکل گره خورده که باید دید این گره کور چگونه باز خواهد شد؟

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/42107

کلیدواژه

مناطق نفت‌خیز جنوب

اخبار مرتبط

نظرات شما

1 نظر
Ghasemi / 1400/9/27 - 16:47
متاسفم. کوچولوها بر جای بزرگان نشسته اند
rateup 3
 ratedown 2

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها