نفت / شناسه خبر: 40727 / تاریخ انتشار : 1400/3/12 14:17
|

گزارش "نفتی‌ها" از پیگرد قضایی "م-آ-ز" مدیرعامل سابق جم صنعت کاران تایید شد!/ مستندات منتشر شد!

"نفتی‌ها" اگرچه به هیچ عنوان قصد رونمائی از مستندات را نداشت اما به دلیل انتشار مطالب کذب از سوی حامیان این فرد با عناویی توهین آمیز به رسانه "نفتی‌ها" در نهایت ما مجبور به انتشار مستنداتی شدیم که...

نقتی ها /در حالیکه طی روز گذشته یکی از پیج‌های خبری نفتیِ بدون مجوزرسمی فعالیت  و همسو با مدیرعامل متخلف زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس سعی بر تکذیب پیگرد قضایی "م_آ-ز" به اتهام تشویش اذهان عمومی، نشر اکاذیب، افترا و توهین شده بود؛ امروز "نفتی‌ها" با انتشار یکی از مستندات از جمله بسته شدن یکی از صفحات متعلق به وی در اینستاگرام و درج بنر مصادیق مجرمانه درآن، سعی بر پرده برداری از واقعیتی دارد که روز گذشته این مجموعه خبری غیرقانونی، سعی بر انکار آن داشته‌است. ازسویی دیگر مستندات محکمتر این اتفاق در اختیار "نفتی‌ها" قرار دارد که به دلیل پایبندی این پایگاه تحلیلی-خبری به قوانین حاکم بر رسانه‌ها اجازه انتشار آنها را ندارد اما در دفتر این رسانه محفوظ خواهند بود!


دراین راستا "نفتی‌ها" اگرچه به هیچ عنوان قصد رونمائی از مستندات را نداشت اما به دلیل انتشار مطالب کذب از سوی حامیان این فرد با عناویی توهین آمیز به رسانه "نفتی‌ها" در نهایت ما مجبور به انتشار مستنداتی حاکی از واقعیت کامل این اتفاق وپرداختن به این موضوع بصورت ویژه آنهم در قالب ۲ گزارش بیشتر شدیم!
دراین بین قطعا ازاین پس "نفتی‌ها" انتشار لحظه به لحظه پیگرد قانونی و مراحل رسیدگی قضایی به این پرونده را وظیفه خود می‌داند و به طور کامل این موضوع را از تمام زوایا پوشش خواهد داد تا درس عبرتی گردد برای همسویان دیگر مدیرانی که وقتی تخلفی انجام می‌دهند، همسویان آنان و یا حتی خود فرد سکوت اختیار کنند و یا اشتباه خود را بپذیرند و به دنبال رفع آن باشند! چراکه واقعیت آن است که هر یک از ما انسان‌ها بارها وبارها مرتکب اشتباهاتی می‌شویم که پس از مطلع شدن از عواقب اشتباهات خود باید به رفع آن اقدام کنیم!
۲ گزارش پیشین این اتفاق شامل خبر و گزارش تکمیلی آن را اینجا و اینجا بخوانید!

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/40727

کلیدواژه

هلدینگ خلیج فارس

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها