نفت / شناسه خبر: 40714 / تاریخ انتشار : 1400/3/11 08:02
|

جزئیات بیشتر پیگرد قانونی مدیرعامل سابق جم صنعت کاران/ اقدام عجیب "م-آ-ز" چه بود؟

روز گذشته خبر دستگیری مدیرعامل سابق شرکت جم صنعت کاران به اتهام تشویش اذهان عمومی، نشر اکاذیب، افترا و توهین در "نفتی‌ها" رسانه ای شد.

نقتی ها /روز گذشته خبر پیگرد قانونی مدیرعامل سابق شرکت جم صنعت کاران به اتهام تشویش اذهان عمومی، نشر اکاذیب، افترا و توهین در "نفتی‌ها" رسانه ای شد.
"م-آ-ز" که در حال حاضر یکی از مدیران تاثیرگذار هلدینگ خلیج فارس نیز محسوب می‌گردد ظاهرا با ایجاد چندین صفحه در شبکه‌های اجتماعی بعضا تحت اسامی غیرواقعی، مطالب کذب و توهین آمیز و مشتمل بر افترا را علیه برخی از مدیران و کارکنان شرکت پتروشیمی جم و شرکت توسعه پلیمر پاد جم مطرح نموده بود.
این درحالی است که تنها یک صفحه مورد اشاره بازگشایی شده توسط وی در اینستاگرام نزدیک به هزار نفر عضو داشته که اغلب این افراد کارکنان شرکت جم صنعت کاران و پتروشیمی جم محسوب می‌شدند.
ظاهرا بنابر بازرسی به عمل آمده از وسایل شخصی این مدیر چون تلفن همراه و … مشخص می‌گردد که مسوول صفحه مذکور و البته صفحات خبری دیگر برعلیه پتروشیمی جم این شخص بوده و درحال حاضر نیز در حال بازجویی قراردارد.
از نکات قابل تامل آنکه اغلب مدیران در سطح این مدیر اگر با سیاست اجرایی مدیری دیگر مشکل داشته باشند قطعا از توانمندی دیگران برای انتشار این موضوعات و رفع مشکلات موجود بهره می‌برند اما اقدام مستقیم "م-آ-ز" برای انتشار اخبار و بهره گیری از نقطه ضعف هر مجموعه که نیروی انسانی آن است اقدامی است که شاید باید مدیرعامل سابق جم صنعت کاران را مبتکر آن دانست!
نکته جذاب آنکه در تمام پست‌های گذاشته شده در این صفحه از اقدامات مدیرعامل سابق قدردانی شده و از ناتوانی‌هایی گفته شده که در مدیران فعلی این مجموعه دیده می‌شود. به نحویکه هر خواننده و مخاطب بی‌طرفی پس از خواندن یکایک این پست‌ها به این نتیجه خواهد رسید که قطعا ادمین این صفحه نسبت نزدیکی با مدیرعامل سابق این شرکت دارد. مساله ای که قطعا نشات گرفته از عدم شناخت این مدیر نسبت به اقدامی بوده که مدتهاست قدم در راه آن گذاشته بود.
حسب شنیده‌ها از منابع آگاه ظاهرا علت اصلی اقدامات مجرمانه فرد مذکور اعمال فشار برای عدم رسیدگی به موضوعات و ابهامات اقتصادی در دوره مدیریت وی در شرکت جم صنعت کاران خصوصا در یکی از قراردادهای پیمانکاری است که موجب ایجاد خسارات سنگینی به شرکت شده است.
با اینحال گفته می‌شود امروز دادستانی عسلویه احتمالا قرار حکم مسدودسازی صفحات مذکور درشبکه‌های اجتماعی و نصب بنر مصادیق مجرمانه را صادر خواهد کرد و باید منتظر بود و دید عاقبت این مدیر به کجا ختم خواهد شد؟/دانیال قربانی

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/40714

کلیدواژه

مدیرعامل سابق جم صنعت کاران

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها