نفت / شناسه خبر: 40472 / تاریخ انتشار : 1400/2/1 06:50
|

اتمام زمان نظرسنجی عملکرد مدیران نفت/معاونین برتر وزیر نفت نمره قبولی نگرفتند!

نخستین نظرسنجی سال ۱۴۰۰ "نفتی‌ها" نیز با مشارکت بالای مخاطبان به پایان رسید، اما این بار هیچ کدام از معاونین وزیر نفت نمره قبولی را از نگاه مخاطبین "نفتی‌ها" کسب نکردند.

نفتی ها /نخستین نظرسنجی سال ۱۴۰۰ "نفتی‌ها" نیز با مشارکت بالای مخاطبان و با موضوع "به نظر شما کدام یک از معاونین وزیرنفت (چهار شرکت اصلی) در سال ۹۹ عملکرد بهتری داشته است؟" به پایان رسید، اما این بار هیچ کدام از معاونین وزیر نفت نمره قبولی را از نگاه مخاطبین "نفتی‌ها" که از کارشناسان و دلسوزان این حوزه هستند کسب نکرد.

در این میان بیش از ۴۲ درصد از  مخاطبین از عملکرد هیچ‌کدام از  معاونین وزیر نفت راضی نبودند، در ادامه مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با ۳۹ درصد نفر دوم  و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی هم با کسب ۱۰ درصد از آرا سوم شد.

 

نکته اما اینجاست که این روزها با نزدیک شدن  به ماه‌های پایانی دولت روحانی، بار انتقادها از عملکرد وزارت نفت که از همان ابتدا هم وجود داشت بالا گرفته و بسیاری متفق القول هستند که  این وزارتخانه و چهار شرکت اصلی‌اش  نتوانسته‌اند آن‌طور که باید به توسعه نفتی کشور بپردازد، موضوعی که بارها با واکنش تند وزیر نفت مواجه شد، اما منتقدان را قانع نکرد.

بررسی عملکرد بیژن زنگنه حاکی از این واقعیت است که تمامی تلاش وزارت نفت در این چند سال متمرکز بر افزایش میزان تولید و صادرات نفت خام بوده است؛ راهبردی که نه تنها تاثیری در خنثی‌سازی تحریم‌های نفتی نداشته بلکه نتیجه معکوس داده و اثرگذاری تحریم‌ها را بر اقتصاد کشور افزایش داده است در کنار این موضوع تغافل از  صادارت گاز و پالایشگاه سازی هم یک تنه توانست پایه های تاثیرگذاری ترین و درآمدزا ترین حوزه کشور یعنی نفت و انرژی را سست کند.

شما مخاطبین عزیز "نفتی‌ها" همچنان می‌توانید برای شرکت در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید.
 
 
 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/40472

کلیدواژه

نفتی‌ها

نظرسنجی نفتی ها

معاونین وزیرنفت

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها