نفت / شناسه خبر: 137572 / تاریخ انتشار : 1402/7/10 09:48
|

پشت پرده شایعه استعفای وزیرنفت چه بود؟/ اصرار بر عدم تغییر برخی از مدیران یا ناراحتی قلبی وزیر؟

ماجرا از یکسال پیش آغازشده؛ آنجا که وزیرنفت برسر عدم تغییر چند تن از مدیران زمان زنگنه چون فلاحتیان،بازرگانی و دهقان مقاومت می‌کند و نهاد ریاست جمهوری بارها و بارها نسبت به آن واکنش نشان می‌دهد.

نفتی ها /ماجرا از یکسال پیش آغازشده؛ آنجا که وزیرنفت برسر عدم تغییر چند تن از مدیران زمان زنگنه چون فلاحتیان، بازرگانی و دهقان مقاومت می‌کند و نهاد ریاست‌جمهوری بارها و بارها نسبت به آن واکنش نشان می‌دهد. آخر هم زمانیکه وزیر درخواست ابقاء یکی ازاین افراد را رسما از نهاد درخواست می‌کند با مخالفت شدید مواجه می‌شود و همین امر با خاموش شدن گوشی اوجی به گفته خودش به دلیل مریضی و مشکلات قلبی همزمان می‌شود؛ همین مساله شایعه استعفای وی را تشدید می‌کند! می‌گویند پشت پرده این اتفاقات را باید در فامیل نزدیک رئیسی در وزارت نفت و تلاش وی جستجو کرد و برخی دیگر از این می‌گویند که اوجی واقعا در نفت تنهاست و تنها یاران زنگنه به وی وفادار مانده‌اند و دیگران هریک به او به نوعی تحمیل شده‌اند! این تمام شنیده‌هایی است که منجر به شایعه استعفای وزیرنفت شد؛ اما یک نکته نگران‌کننده آنکه شنیده می‌شود در زمان از دسترس خارج شدن گوشی همراه وزیرنفت، از نهاد ریاست‌جمهوری برای تعیین سرپرست چراغ سبز نشان داده شده بود که با آمدن امروز اوجی بر سرکار فعلا همه چیز مسکوت مانده است! به هرحال در صورت صحت این شنیده‌ها، آنچه مسلم است اختلافی است که ادامه اصرار اوجی بر آن تنها یک نتیجه به همراه خواهد داشت چرا که نهاد می‌تواند از اختیارات خود در جهت تغییر مدیران بهره ببرد و آنکه این وسط متضرر خواهد شد قطعا اوجی خواهد بود!

مخاطبین عزیز پایگاه خبری–تحلیلی نفتی‌ها؛ شما می‌توانید از طریق پست الکترونیک naftiha.ir@gmail.com و دایرکت پیج اینستاگرام نفتی‌ها به آدرس @NaftihaNews برای ارائه نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و سایر پیام‌های خود با ما در ارتباط باشید.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/137572

کلیدواژه

وزیرنفت

فلاحتیان

بازرگانی

دهقان

استعفای وزیرنفت

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها