نفت / شناسه خبر: 41871 / تاریخ انتشار : 1400/8/30 08:00
|

شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد حیاط خلوت می‌شود؟/ موضوع چیست؟

اگرچه خبر از اقدامات نگران کننده بیشتری در قالب مصوبات جدید دراین شرکت نیز به گوش می‌رسد اما شاید لازم باشد نهادهای نظارتی با ورود به این موضوع، جویای دلایل این اقدام شوند...

نفتی ها /شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس طی مصوبه ای اجرایی و در یک اقدام قابل تامل در تلاش است تا ۶۱ نیروی رسمی-نفتی فعال در این شرکت را به دیگر شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ انتقال دهد و درمقابل این اجازه را در همان مصوبه از هلدینگ خلیج فارس گرفته تا ۷۲ نیروی جدید استخدام نماید!
این اقدام بیشتر از این جهت باعث نگرانی کارشناسان است که معتقدند این اقدام دقیقه ۹۰ مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در جهت خروج نیروهای رسمی-نفتی از پازارگاد و جذب تعداد بیشتری نیروی انسانی جدید دراین شرکت در راستای ایجاد حیاط خلوت مدیران فعلی هلدینگ خلیج فارس پس از خداحافظی از سمت‌های فعلی صورت گرفته است. اگرچه خبر از اقدامات نگران کننده  بیشتری در قالب مصوبات جدید دراین شرکت نیز به گوش می‌رسد  اما شاید لازم باشد نهادهای نظارتی با ورود به این موضوع، جویای دلایل این اقدام آنهم در دقایق پایانی عمر مدیریت فعلی این هلدینگ شوند.
بنابر مستندات موجود در دفتر "نفتی‌ها"، ۲۷ مهرماه هیات مدیره شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد، انتقال ۶۱ نیروی رسمی-نفتی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد را مصوب می‌کند که این امر در نهایت روز گذشته با برگزاری جلسه ای در دفتر عزیزی معاونت منابع انسانی این هلدینگ با حضور سید مجتبی موسوی سرپرست منابع انسانی این شرکت در جهت اجرائی کردن هر چه سریعتر این موضوع برگزار گردیده و ظاهرا قراراست طی هفته جاری این امر در قالب محدود سازی امکانات نیروهای رسمی-نفتی در پازارگاد محقق گردد.
بنا براعتقاد برخی از کارشناسان، اینکه شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد که از جمله شرکت‌هایی با چارت کاملا نفتی است و مشابه سایر شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس و حتی مشابه شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر است؛ اما نباید نیروی رسمی در آن باشد و باید چارت آن به چارت مدنظرمدیران فعلی هلدینگ بدل شود از عجیب ترین و مشکوک ترین اقدامات این روزهاست که به نظر می‌رسد توجه ویژه نهادهای نظارتی براین موضوع دراین روزها بسیار ضروری است!
این درحالی است که این کارشناسان تاکید دارند: آواره کردن حدود ۱۰۰ نیروی رسمی- نفتی با تجربه پازارگاد از سال ۱۳۹۸ تا کنون و اینک اجبار نیروهای رسمی با تکیه بر حربه غیراخلاقی گرفتن منزل سازمانی از کسانی که حاضر به انتقالی نباشند تا عدم ثبت ارزشیابی سالیانه آنان و عدم تخصیص کارانه و اضافه کار به قصد اجبار به انتقالی و … علاوه براینکه پروژه رسمی زدایی از پازارگاد را در دستور کار دارد؛ زمینه جذب مبهم ۷۲ نفررا برای تیم فعلی هلدینگ خلیج فارس فراهم می‌کند تا به حیاط خلوت مدنظر خود دست یابند؛ لذا می‌طلبد واحدهای نظارتی و حتی وزیر نفت که با شعار حمایت از منابع انسانی خصوصا پرسنل نفتی پا به میدان گذاشته پیش از ایجاد حاشیه‌های ناشی ازاین تصمیمِ در حال وقوع در شرکت غیر صنعتی پازارگاد ،  به آن ورود جدی نمایند!

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/41871

کلیدواژه

شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد

اخبار مرتبط

نظرات شما

3 نظر
ناشناس / 1400/9/2 - 13:28
پس کی وزارت نفت تکلیف این ربیعی را یک سره میکنه ؟ و جانشین ایشان را مشخصه می کنه ، ظاهرا خیال این آقا راحت است که حالا حالا مدیر عامل باقی می ماند و در حق پرسنل رسمی ظلم خود را ادامه می دهد
rateup 1
 ratedown 1
علی / 1400/9/1 - 09:39
با سلام ... مدیر عامل شرکت دقیقا همه اقوام خود رو در شرکت بکارگیری کرده است.. خوب هست مسولین یکسری به مجموعه ‌‌پازارگادداشته باشند.
rateup 9
 ratedown 1
علی / 1400/8/30 - 13:07
با سلام و ادب همانطور که خبرگزاری محترم مذکور اشاره داشته اند هدف نابود کردن نفرات رسمی و جایگزین نمودن از دوستان و آشناهای آقای مهندس ربیعی می باشد . لطفا هرچه سریعتر نهادهای ذیربط ورود نموده و جلوگیری نماییند . با تشکر
rateup 9
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها