نفت / شناسه خبر: 40657 / تاریخ انتشار : 1400/3/2 13:22
|

ویدیو/بسته‌بندی قیرهای صادراتی با رویکرد حامی محیط زیستی

در بین بسته بندی های متنوع قیر صادراتی، جامبوبگ‌های یک تنی به تازگی در بین تولید کنندگان و مشتریان قیر با دغدغه های حفظ محیط زیست از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار شده است

نقتی ها /در بین بسته بندی های متنوع قیر صادراتی، جامبوبگ‌های یک تنی به تازگی در بین تولید کنندگان و مشتریان قیر با دغدغه های حفظ محیط زیست از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار شده است. روش های معمول بسته بندی قیر ارسال قیر بشکه است که بسته به درخواست مشتری و میزان بار درخواستی متنوع است. بشکه های Long New Steel و Short New Steel Drum در کشورهای آسیای شرقی همچنان از محبوبیت خاصی برخوردار است اما بر خلاف بشکه، بسته بندی جامبو اتلاف قیر را تا نزدیک به صفر درصد کاهش می دهد و تقریبا هدر رفت به صفر می رسد. بسته های جامبوبگ یک تنی توسط قفس فلزی و پالت محافظت می شود. هر قفس با پالت، حاوی ۱ تن قیر در بسته جامبو یا ۴ بسته ۲۵۰ کیلوگرم می باشد.

طبق تحلیل کارشناسان مجموعه اینفینیتی گلکسی (Infinity Galaxy) با سابقه طولانی در حوزه صادرات قیر، نگهداری و حمل و نقل قیر در این نوع بسته بندی بسیار ساده تر و ارزان تر از بشکه است. خود بسته قابل مصرف و قیر و بسته بندی با هم ذوب می شوند یعنی نیاز نیست دائماً انرژی برای مایع نگه داشتن قیر مصرف کرد بعلاوه باعث افزایش سرعت حرارت دهی و خنک شدن قیر می شود.


 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/40657

کلیدواژه

بسته‌بندی قیرهای صادراتی

رویکرد حامی محیط زیستی

قیر صادراتی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها