نفت / شناسه خبر: 39585 / تاریخ انتشار : 1399/9/1 12:25
|

تعداد جان باختگان حادثه پتروشیمی خارک به دو تن رسید

در پی آتش سوزی روز پنجشنبه در پتروشیمی خارک در ابتدا یک نفر جان باخت و سه نفر دیگر مصدوم شدند که متاسفانه شب گذشته یکی از مصدومان این حادثه هم جان خود را از دست داد.

نفتی ها /در پی آتش سوزی روز پنجشنبه در پتروشیمی خارک در ابتدا یک نفر جان باخت و سه نفر دیگر مصدوم شدند که متاسفانه شب گذشته یکی از مصدومان این حادثه هم جان خود را از دست داد.

این آتش سوزی ناشی از حریق هیدرو کربن های تخلیه شده در هنگام  شروع تعمیرات اساسی واحد LPG  در ساعت ۱۶:۵۵ دقیقه در روز پنجشنبه  رخ داد و در ساعت ۱۷:۰۵ مهار شد. متاسفانه در این حادثه یکی از کارکنان این پتروشیمی جان خود را از دست داد و یک نفر نیز دچار سوختگی سطح متوسط شد که جهت درمان به بیرون از جزیره اعزام شد و دو نفر دیگر نیز دچار سوختگی سطحی شده اند.

شب گذشته غلامرضا امیرشقاقی - مدیرعامل پتروشیمی خارک - از ترخیص دو مصدوم حادثه آتش‌سوزی این مجتمع خبر داد و گفت: متأسفانه یکی از مصدومان این حادثه، امروز جان خود را از دست داد.

وی درباره آخرین وضع مصدومان حادثه پنجشنبه، ۲۹ آبان‌ماه در مجتمع پتروشیمی خارک گفت: متأسفانه یکی از مصدومان این حادثه که در بیمارستان سوانح سوختگی چرومی گناوه بستری بود به علت سوختگی جان خود را از دست داد و مجموع جان‌باختگان این حادثه به دو نفر رسید.

مدیرعامل پتروشیمی خارک درگذشت این دو همکار را به خانواده‌های آنان و کارکنان صنعت پتروشیمی تسلیت گفت و ادامه داد: دو مصدوم دیگر این حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند و یک مصدوم نیز در بیمارستان تحت درمان قرار دارد و حال عمومی او مساعد است.

در مجتمع پتروشیمی خارک، سالانه یک میلیون و ۱۳۵ هزار تن متانول، پروپان، بوتان، پنتان و گوگرد تولید می‌شود.

تسنیم

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/39585

کلیدواژه

پتروشیمی

خارک

آتش سوزی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها