نفت / شناسه خبر: 28152 / تاریخ انتشار : 1399/1/27 14:57
|

موفق ترین مدیرعامل چهار شرکت اصلی زیرمجموعه وزارت نفت را انتخاب کنید/ نظرسنجی همچنان ادامه دارد

از انجایی که اولین نظر سنجی سال 99 پایگاه تحلیلی خبری ‌نفتی ها با استقبال بی نظیر مخاطبان مواجه شده است، این نظرسنجی تا هفته آینده هم تمدید شد و مخاطبین عزیز همچنان می‌توانند شرکت کنند.

نفتی ها /مسعود کرباسیان-معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ، حسن منتظر تربتی - معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، علیرضا صادق آبادی - معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و بهزاد محمدی - معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران ، چهار معاون و تفنگدار زنگنه درشرکت های زیر مجموعه وزارت نفت بودند و در عین حالی که موافقان وزیر بر عملکرد مثبت این چهارمعاون تاکید داشتند، بسیاری از رسانه ها و کارشناسان و دلواپسان این حوزه عملکرد این معاونین را نیز مورد نقد قرار دادند و به نظر می‌رسید که این معاونان نتوانستند نظر مساعد منتقدان خود را جلب کنند.

در همین راستا پایگاه تحلیلی-خبری نفتی‌ها در اولین نظرسنجی سال ۹۹ خود از مخاطبینش خواست  تا نظر خود را درباره عملکرد این چهار معاون وزیر نفت اعلام کنند؛ که این موضوع با استقبال بی نظیر مخاطبان مواجه شد و رکورد شرکت در نظرسنجی های سایت در عرض همین یک هفته شکسته شد.

نکته جالب اینجاست، تا به اینجای نظرسنجی مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با کسب ۵۷ درصد آرا پیشتار می‌باشد.
 

 


لازم به ذکر است، پایگاه تحلیلی خبری نفتی ها در نظر دارد، در جهت تقدیر از مدیرعاملی که از نظر مخاطبین بالاترین امتیار عملکردی در سال ۹۸ را کسب می‌نماید یادبودی را در قالب یک کاریکاتور از آن مدیر  به دفتر ایشان ارسال نماید.

مخاطبین عزیز نفتی‌ها توجه داشته باشید، این نظر سنجی همچنان برقرار است و پایگاه تحلیلی خبری نفتی ها از  شما متخصصین و فعالان این حوزه، می‌خواهد تا همچنان نظر خود را درباره عملکرد این چهار معاون وزیر نفت اعلام کنید؛ برای شرکت در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/28152

کلیدواژه

حسن منتظر تربتی

علیرضا صادق آبادی

بهزاد محمدی

مسعود کرباسیان

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها