نفت / شناسه خبر: 95832 / تاریخ انتشار : 1401/12/16 08:09
|

نظرسنجی همچنان ادامه دارد/موفق‌ترین مدیر هلدینگ‌‌های فعال صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۱کیست؟

پایگاه تحلیلی خبری "نفتی‌ها" در نظرسنجی این هفته خود در نظر دارد تا از مخاطبین خود بخواهد تا از میان هلدینگ های فعال در حوزه نفت،پتروشیمی و انرژی موفق ترین مدیر عامل را انتخاب کنند.

نفتی ها /با توجه به ساختار تحریم‌ها و وضعیت پیچیده اقتصادی این روزهای کشور و وضعیت نفت و گاز، هلدینگ‌های فعال در حوزه پتروشیمی در سال های اخیر اهمیت بیشتری در چرخه تامین هزینه های جاری دولت یافته است، و تبدیل به  منبعی برای تامین ارز و پوشش دادن مخارج ملی ایران مبدل شده است. همچنین این هلدینگ‌ها طرح های توسعه ای قابل توجه ای نیز در دست اجرا دارند که باید توسط مدیران عامل  اجرایی شوند،از همین رو مدیرانی که بر مسند این هلدینگ‌ها می‌نشینند اهمیت صد برابری می‌یابد.

درهمین راستا پایگاه تحلیلی خبری "نفتی‌ها" نظرسنجی هفته گذشته خود را به این موضوع اختصاص داد و از مخاطبینش خواست تا بگویند ازنگاهشان عملکرد کدامیک از مدیران هلدینگ‌های فعال در صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۱ موفق‌تر بوده است؟ که در این میان گزینه هیچکدام با کسب ۳۳ درصد آرا در رتبه نخست و در ادامه  "اسم‌خانی" مدیرعامل "هلدینگ تاپیکو" با کسب ۲۹ درصد آرا در رتبه دوم این نظرسنجی قرار دارد؛ رتبه سوم این نظرسنجی هم با ۲۳ درصد به  "علی عسگری" مدیرعامل "هلدینگ خلیج‌فارس" اختصاص یافته است.

 

 
 

 

شما مخاطبین عزیز "نفتی‌ها" همچتات می‌توانید برای شرکت در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/95832

کلیدواژه

هلدینگ های فعال در حوزه نفت،پتروشیمی و انرژی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها