نفت / شناسه خبر: 95515 / تاریخ انتشار : 1401/11/10 13:01
|

ضرورت تلاش برای حفظ پایداری شبکه انرژی کشور

آرش کردی، بر لزوم اجرای کامل برنامه های مدیریت بار و مصرف انرژی طی روزهای پیش رو تاکید کرد.

نفتی ها /نشست مدیریت مصرف برق شرکتهای زیر مجموعه برای کمک به حل بحران سوخت نیروگاه‌ها در نیمه شمالی کشور با حضور آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر، اله داد معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران و معاونان برنامه ریزی و امنیت و راهبری این شرکت از طریق ارتباط تصویری با مدیران عامل شرکتهای برق منطقه‌ای و توزیع برق در مرکز پایش صنعت برق برگزار شد.

کردی در این نشست اجرای کامل برنامه‌های مدیریت بار و مصرف انرژی از سوی شرکتهای زیر مجموعه را مورد تاکید قرار داد.

وی با تاکید بر لزوم اجرای دستورات دیسپاچینگ ملی به عنوان مسئول راهبری شبکه، از شرکتهای برق منطقه‌ای و توزیع برق کشور خواست اجرای تدابیر پیش بینی شده را با جزئیات اجرا کنند.

در ادامه اله داد با اشاره به عملکرد خوب شرکتهای برق در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و قم به مقایسه عملکرد شرکتهای توزیع برق در شمال شرق کشور و استان‌هایی چون مشهد، خراسان رضوی، مازندران، البرز و تهران پرداخت.

در این نشست مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه نیز به تدابیر پیش بینی شده برای تأمین انرژی پایدار اشاره کرد و نقش شرکتهای برق در مدیریت بارشبکه برق و انرژی تا فراهم شدن شرایط تأمین گاز و سوخت رسانی به نیروگاه‌ها را مورد تاکید قرار داد.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/95515

کلیدواژه

حفظ پایداری شبکه انرژی کشور

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها