نفت / شناسه خبر: 83396 / تاریخ انتشار : 1401/3/17 13:41
|

قطر بازار بکری برای تجار ایرانی است

وزیر نیرو گفت: مهم‌ترین سرمایه در اقتصاد امروز، وجود بازاری مفید، مطمئن، پایدار و دارای پتانسیل برای تجار است.

نفتی ها /علی‌اکبر محرابیان در جریان سفر خود به قطر به منظور شرکت در اجلاس هشتم کمیسیون مشترک همکاری‌ اقتصادی ایران و قطر در دوحه، شب گذشته در دیدار با تجار و بازرگانان ایرانی در قطر، با اشاره به پتانسیل بالای بخش خصوصی در کشورهای همسایه، اظهار کرد: بخش خصوصی پتانسیل و نقش بسیار موثری در افزایش حجم معاملات و تبادلات دارد و می‌تواند در روابط اقتصادی دو کشور نیز تاثیرگذار باشد.
وی با تاکید بر توسعه مناسب روابط ایران با همسایگان به‌ویژه روابط مثبت سیاسی دو کشور ایران و قطر افزود: قطعا با این سطح همکاری دو کشور، مهم‌ترین هدف ایران پشتیبانی از بخش خصوصی ایرانی در توسعه روابط اقتصادی با قطر است.
وزیر نیرو و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌ اقتصادی دو کشور با بیان اینکه بازار قطر بازاری بکر برای حضور تجار و بازرگانان ایرانی است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین سرمایه در دنیای اقتصادی امروز، وجود بازاری مفید، مطمئن، پایدار و دارای پتانسیل برای تجار است.
وی، حضور مشاور حقوقی محلی برای همراهی و مشاوره در امضای قراردادهای اقتصادی را ضروری دانست و با اشاره به پشتیبانی از تجار ایرانی یاد‌آور شد: قطعا در اجلاس هشتم یکی از اسناد مهم امضا شده در خصوص ‌حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی ایرانی و قطری برای توسعه همکاری‌ها خواهد بود.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/83396

کلیدواژه

علی‌اکبر محرابیان

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها