نفت / شناسه خبر: 52337 / تاریخ انتشار : 1400/10/25 11:36
|

بیات در مجمع هلدینگ خلیج فارس شرکت نکرد!/ ماجرا چیست؟

بنابر شنیده‌ها از زمان برگزاری این مجمع تا کنون، عبدالحسین بیات دراین مراسم شرکت ننموده و بنابر خبرهای رسیده، وی تصمیمی بر حضور دراین مجمع ندارد.

نفتی ها /در حالیکه مجمع عمومی عادی به صورت فوق العاده صاحبان سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس هم اکنون در حال برگزاری است ، عبدالحسین بیات عضو اصلی و رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت در آن حضور ندارد و گفته میشود دستیار وی به عنوان نماینده او دراین مجمع حاضر شده است.
بنابر شنیده‌ها از زمان برگزاری این مجمع تا کنون، عبدالحسین بیات دراین مراسم شرکت ننموده و بنابر خبرهای رسیده، وی تصمیمی بر حضور دراین مجمع ندارد.
این درحالی است که بنابر رسمی نانوشته ، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت، همواره ریاست هیات مدیره هلدینگ خلیج فارس را برعهده داشته و اینبار نیز به گوش رسیده  بود که ۳ صندلی این هیات مدیره قراراست توسط بیات تعیین گردد که یکی ازاین افراد شخص اوست!
بااینحال باید دید چینش جدید هیات مدیره هلدینگ خلیج فارس با غیاب بیات و حضور دستیارش چگونه خواهد بود؟ اما آنچه از عدم حضور بیات تعبیرشده اعلام نارضایتی وی نسبت به انتصاب علی عسگری در پست مدیرعاملی هلدینگ خلیج فارس است؛ هر چند که این یک احتمال قوی است و باید به دنبال پشت پرده ای بود که این اتفاق را رقم زده است.
دراین بین فضای مراسم مجمع این هلدینگ تا کنون مثبت اعلام شده و به زودی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل به طور رسمی اعلام خواهند شد.

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/52337

کلیدواژه

عبدالحسین بیات

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها