نفت / شناسه خبر: 52305 / تاریخ انتشار : 1400/10/20 17:03
|

علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس شد؟

بعضی از رسانه‌ها اقدام به انتشار خبر انتصاب دکتر علی عسگری رئیس سابق صدا و سیما ، به عنوان مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس نموده اند.

نفتی ها /طی چند ساعت گذشته ، بعضی از رسانه ها اقدام به انتشار خبر انتصاب دکتر علی‌عسگری رئیس سابق صدا و سیما ، به عنوان مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس نموده اند.
از آنجاییکه تا لحظه تنظیم این خبر ، هیچگونه حکم انتصابی منتشر نگردیده و مرجع رسمی خبر این انتصاب  را تأیید ننموده است لذا بنظر میرسد در آستانه ۲۵ دیماه و برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده ،باید منتظر مشخص شدن صحت و سقم این خبرها طی ساعات و روزهای اتی شد.

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/52305

کلیدواژه

رئیس سابق صدا و سیما

علی عسگری

هلدینگ خلیج فارس

اخبار مرتبط

نظرات شما

1 نظر
غلام / 1400/10/21 - 08:54
سلام . گل بود به سبزه نیز آراسته شد . در طول خدمت 20 ساله در صنعت پتروشیمی هر چیزی و همه جور انتصابی دیده بودیم . الا این . که اینم دیدیم و ویترین کامل شد .چه مسخره بازی ؟؟؟ صدا و سیما چه ارتباط به بزرگترین و تخصصی ترین و ارز آورترین هلدینگ کشور ؟؟؟؟قحطی نفر در صنعت پتروشیمی بود که باید از صدا و سیما نفر بیاد ؟؟ انتصاب روی چه اصل و چه حساب و کتابی هست ؟؟ به حال خودم و این صنعت و همکاران باید زار زار گریه کرد . خجالت هم چیز خوبی هست ؟؟ آخه چرا این کارا را میکنید ؟؟؟؟؟ متاسفم
rateup 1
 ratedown 1

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها