نفت / شناسه خبر: 42106 / تاریخ انتشار : 1400/9/25 13:23
|

گزارش "نفتی‌ها" از حضور ربیعی در مترو/ ماجرا چیست؟

با جدی‌ترشدن برکناری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، طی روزهای گذشته جعفر ربیعی چند ساعتی را در دفتر قدیمی خود در مترو گذراند؛ موضوعی که باعث تعجب کارکنان این شرکت شد!

نفتی ها /با جدی‌ترشدن برکناری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، طی روزهای گذشته جعفر ربیعی چند ساعتی را در دفتر قدیمی خود در مترو گذراند؛ موضوعی که باعث تعجب کارکنان این شرکت شد!

براین اساس، تا لحظه انتشار این خبر، حضور روز سه شنبه ربیعی در جلسه مدیریتی مترو مورد تایید قطعی قرار نگرفته اما حضور روز چهارشنبه وی در دفتر مدیریتی مترو تایید گردیده است.
اگرچه پیگیری خبرنگار "نفتی‌ها"،از افراد نزدیک به دفتر مدیریت مترو براین امرختم شد که ظاهرا ربیعی برای عرض تسلیت به یکی از همکاران قدیمی خود به این دفتر مراجعه کرده است.
بهانه ای که ازسوی کارشناسان، در صورت صحت حضور ۲ روزه او در مترو، چندان قابل قبول نیست؛ چراکه عرض تسلیت به همکار قدیمی احتمالا ۲ روز پشت هم و شایعه شرکت در هیات مدیره مترو، چندان توجیه منطقی ندارد.
با اینحال باید منتظر بود و دید چه اتفاقی در حال وقوع است که مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس را در ساعات اداری به مترو کشانده است؟ قطعا طی روزهای آینده جزئیات بیشتری ازاین اتفاق روشن خواهد شد.

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/42106

کلیدواژه

هلدینگ خلیج فارس

مترو

ربیعی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها