نفت / شناسه خبر: 41986 / تاریخ انتشار : 1400/9/10 14:36
|

کدام صنایع اصفهان مازوت می‌سوزانند؟

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان با اشاره به اینکه صنایع واقع در شعاع ۵۰ کیلومتری اصفهان مجوز مصرف سوخت مازوت ندارند، گفت:...

نفتی ها /مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان با اشاره به اینکه صنایع واقع در شعاع ۵۰ کیلومتری اصفهان مجوز مصرف سوخت مازوت ندارند، گفت: متاسفانه تمام گازوئیل توزیعی در کلانشهر اصفهان یورو ۴ نیست و اولویت با اتوبوس های شرکت واحد است.

حسین صادقیان با اشاره به تشدید آلودگی هوا اصفهان و نگرانی استفاده صنایع از سوخت مازوت، اظهار کرد: هیچ یک از صنایع اصفهان از سوخت دوم مازوت استفاده نمی‌کنند به غیر از برخی کارخانه های سیمان واقع در شعاع بالاتر از ۵۰ کیلومتر اصفهان که محیط زیست محدودیتی برای این صنایع ایجاد نکرده است.

وی تاکید کرد: به هیچ عنوان صنایع اصفهان که در شعاع ۵۰ کیلومتری اصفهان قرار دارند، از سوخت مازوت استفاده نمی کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان با اشاره به سرنوشت مازوت تولیدی اصفهان، تاکید کرد: تمام سوخت مازوت تولیدی اصفهان با ارسال به بندرعباس به سایر کشورها صادر می شود.

وی گفت: روزانه حدود ۱۱ میلیون لیتر سوخت مازوت از اصفهان به بندرعباس منتقل می شود.

صادقیان همچنین با اشاره به اینکه خوشبختانه تمام بنزین توزیعی در کلانشهر اصفهان یورو ۴ است، افزود: متاسفانه تمام گازوئیل توزیعی در کلانشهر اصفهان یورو ۴ نیست، البته در مرکز شهر و همچنین مسیرهای ترانزیتی ورودی به شهر اصفهان گازوئیل با استاندارد یورو ۴ توزیع می شود.

وی توضیح داد: نیاز روزانه استان اصفهان به گازوئیل یورو ۴ حدود ۵.۵ تا ۶ میلیون لیتر و کلانشهر اصفهان بین ۲ تا ۲.۵ میلیون لیتر گازوئیل است که اکنون اولویت تحویل گازوئیل یورو ۴ اتوبوس های شرکت واحد است./ایسنا

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/41986

کلیدواژه

منطقه اصفهان

مازوت

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی،

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها