نفت / شناسه خبر: 41872 / تاریخ انتشار : 1400/8/30 10:24
|

شاه‌میرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی می‌شود؟/ رایزنی‌ها برای دریافت چراغ سبز دولت ادامه دارد؟

شاه‌میرزایی که این روزها به دلیل این اتفاق، به عنوان ختلان اوجی از او یاد می‌شود احتمالا قراراست بر صندلی مدیرعاملی شرکت ملی صنایع پتروشیمی تکیه زند آنهم با نداشتن حتی ثانیه ای سابقه کار در این صنعت!

نفتی ها /شنیده‌ها حکایت از آن دارد که علی رغم مغایرت ماده ۱۹ اساسنامه NPC  با شرایط شاه‌میرازیی برای تکیه زدن براین صندلی مدیرعاملی، اما تلاش ها از طرف یکی از معاونین رییس جمهور که شاه‌میرزایی سابقه دوستی و همکاری با وی را دارد ، جهت نشاندن وی بر این صندلی ادامه دارد!
نسخه پیچیده شده یکی به نظر می‌رسد اما با کمی تفاوت؛ آنکه حداقل خجسته مهر برای تکیه بر صندلی مدیرعاملی شرکت ملی نفت سابقه تقریبا قابل قبولی داشت و سال‌ها عمر خود را دراین شرکت سپری کرده بود اما شاه‌میرزایی داستانش کمی متفاوت‌تر است. وی که این روزها به دلیل این اتفاق، به عنوان ختلان اوجی از او  یاد می‌شود احتمالا قراراست بر صندلی مدیرعاملی شرکت ملی صنایع پتروشیمی تکیه زند آنهم با نداشتن حتی ثانیه ای سابقه کار در این صنعت!
به گوش می‌رسد که رایزنی‌ها برای دریافت چراغ سبز دولت در جهت مدیرعاملی شاه‌میرزایی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه دارد و با توجه به آنکه هنوز نام شخص دیگری ازسوی نفت جهت استعلام ارسال نگردیده؛ پیش بینی می‌شود تلاش‌ها برای تحقق این امر به قوت خود باقی است و ظاهرا باید طی چند روز آینده منتظر این انتصاب پر حاشیه باشیم.

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/41872

کلیدواژه

شاه‌میرزایی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی

اساسنامه NPC

اخبار مرتبط

نظرات شما

1 نظر
ناشناس / 1400/9/3 - 06:15
جالبه که جعفر ربیعی و یارانش با نشریه و خبرگزاری هایی که مثل نفتی ها در گفتارشان صداقت داشتند میانه خوبی ندارند و شکایت هم می کردند دیگه تقریبا ۹۰ درصد مدیران پتروشیمی میدانند آقای الف ب یار نزدیک ربیعی است و ربیعی دست وپا میزتد که این اتفاق بیفتند و چقدر تبلیغات واهی انجام میدهند ولی غافل از ایتکه خبرگزاری های با شرافت نخواهند گذاشت
rateup 0
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها