نفت / شناسه خبر: 41730 / تاریخ انتشار : 1400/8/16 08:09
|

مدیرعامل بعدی تاپیکو کیست؟/ هلدینگ خلیج فارس به چه شخصی می‌رسد؟

حرف‌ها و شایعات بسیار است. برخی می‌گویند این هفته را باید هفته تعیین و تکلیف مدیریت هلدینگ‌های کلیدی حوزه انرژی خواند و برخی دیگر همچنان بر ادامه بلاتکلیفی‌ها در این انتصاب‌ها اصرار دارند.

نفتی‌ها /حرف‌ها و شایعات بسیار است. برخی می‌گویند این هفته را باید هفته تعیین و تکلیف مدیریت هلدینگ‌های کلیدی حوزه انرژی خواند و برخی دیگر همچنان بر ادامه بلاتکلیفی‌ها در این انتصاب‌ها اصرار دارند.
اما برخی ازاین شایعات کمی به واقعیت نزدیکترند؛ از تعیین و تکلیف مدیریت تاپیکو طی یک تا ۲ روز آینده گرفته تا نشاندن مدیرعامل جدید بر صندلی هلدینگ خلیج فارس!
در خصوص تاپیکو حدس و گمان‌ها به واقعیت نزدیکتر است؛ اینکه بالاخره امروز تا فردا مشخص می‌شود برنده این انتصاب از میان ۳ نفر نامزد فعلی چون وحید کیانی،صادقی و اصولی چه کسی خواهد بود؟ هر چند که شنیده‌ها حکایت از شانس بیشتر وحید کیانی نسبت به دیگر نامزدها دارد اما نباید شانس اصولی را نیز دراین میان نادیده گرفت.
اما در خصوص هلدینگ خلیج فارس بازی به شکل دیگر در حال رقم خوردن است. ظاهرا بنابرشنیده‌ها همانطور که مدیرعامل او یک نیز به خواست اوجی براین جایگاه تکیه زد؛ مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس نیز با نظر مستقیم شخص وزیرنفت قراراست براین جایگاه تکیه زند. چراکه علی رغم معرفی افراد بسیار با پشتوانه سیاسی قوی و البته سابقه فعالیت در حوزه پتروشیمی، اما همواره اوجی تاکید داشته شخص وی برای این صندلی فردی خاص را در نظر دارد و احتمالا این هفته حکم این شخص خاص برای صندلی مدیریتی هلدینگ زده می‌شود.
گمانه زنی‌ها بسیاراست اما قطعا افرادی که هر روز شنیده می‌شود از سوی احزاب سیاسی مختلف به وزیر نفت جهت تکیه بر صندلی هلدینگ خلیج فارس معرفی می‌شوند هیچ شانسی برای تکیه براین صندلی ندارند و باید دید وزیرنفت شخصا چه خوابی برای این هلدینگ دیده است؟
ازسویی گفته می‌شود مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی پس از انتصاب مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و هماهنگ با مدیرعامل این هلدینگ انتخاب و منصوب خواهد شد که باید دید این شایعات و اخبار تا چه اندازه به واقعیت نزدیک خواهد شد. به هرحال آنانکه به این حوزه آشنا هستند قطعا می‌دانند فرد مورد نظر اوجی چه کسی خواهد بود و چه کسانی این روزها به دلیل نارضایتی ازاین انتخاب دست به تخریب‌های کلیدی می‌زنند تا با وصل کردن فرد مورد نظر به حلقه های فساد در صنعت پتروشیمی مانع این انتصاب گردند اما قطعا تصمیم نهایی با اوجی است و باید دید بالاخره قدرت چه کسی بر دیگری برتری خواهد یافت و فرد نزدیک به چه شخصی، هلدینگ را در دست خواهد گرفت؟

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/41730

کلیدواژه

هلدینگ خلیج فارس

اخبار مرتبط

نظرات شما

1 نظر
ناشناس / 1400/8/16 - 12:46
ماشاالله به این قلم. مدیران هلدینگ خلیج فارس به پشتوانه ختلان همه کار کردند و حالا در حال سفید کردن و سند سازی برای حیف و میل شدن پول در این ۸ سال هستند و حالا چرا اوجی و بیات به اینها فرصت میدهند خدا میداند
rateup 6
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها