دوشنبه 1 تیر 1405
.

22 Jun 2026

بلومبرگ: سه نفتکش حامل نفت ایران در حال عبور از تنگه هرمز هستند
نفت / شناسه خبر: 316161 / تاریخ انتشار : 1405/4/1 14:12
|

بلومبرگ: سه نفتکش حامل نفت ایران در حال عبور از تنگه هرمز هستند

صادرات نفت ایران در حال افزایش است و سه نفتکش ایرانی در حال عبور از تنگه هرمز هستند.

نفتی ها / ایران به‌دنبال افزایش صادرات نفت خام خود به بالاترین میزان از زمان آغاز جنگ است، این امر در حالی رخ می‌دهد که فعالیت کشتیرانی در منطقه رو به افزایش است و تهران و واشنگتن در مسیر دستیابی به توافق صلح پایدار گام برمی‌دارند.

بر اساس داده‌های ردیابی کشتیها، حدود ۶ میلیون بشکه نفت خام ایران به‌روی سه ابرنفتکش تحت‌تحریم آمریکا به‌نامهای «الوا»، «ویرگو» و «ویگور» بارگیری شده است که بامداد روز دوشنبه وارد آبراه راهبردی شدند. این کشتی‌ها همگی مقصد خود را آب‌های سنگاپور اعلام کردند؛ منطقه‌ای که مشخصاً نفت خام ایران در آنجا به کشتی‌های دیگری منتقل می‌شود تا محموله‌ها نهایتاً به پالایشگاه‌های چین تحویل داده شوند./تسنیم

 

جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران , جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران ,

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/316161

کلیدواژه

نفتکش ایرانی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخرین اخبار
پربیننده ترین ها