printlogo


بلومبرگ: سه نفتکش حامل نفت ایران در حال عبور از تنگه هرمز هستند
بلومبرگ: سه نفتکش حامل نفت ایران در حال عبور از تنگه هرمز هستند
کد خبر: 316161 تاریخ: 1405/4/1 14:12
صادرات نفت ایران در حال افزایش است و سه نفتکش ایرانی در حال عبور از تنگه هرمز هستند.

نفتی ها / ایران به‌دنبال افزایش صادرات نفت خام خود به بالاترین میزان از زمان آغاز جنگ است، این امر در حالی رخ می‌دهد که فعالیت کشتیرانی در منطقه رو به افزایش است و تهران و واشنگتن در مسیر دستیابی به توافق صلح پایدار گام برمی‌دارند.

بر اساس داده‌های ردیابی کشتیها، حدود ۶ میلیون بشکه نفت خام ایران به‌روی سه ابرنفتکش تحت‌تحریم آمریکا به‌نامهای «الوا»، «ویرگو» و «ویگور» بارگیری شده است که بامداد روز دوشنبه وارد آبراه راهبردی شدند. این کشتی‌ها همگی مقصد خود را آب‌های سنگاپور اعلام کردند؛ منطقه‌ای که مشخصاً نفت خام ایران در آنجا به کشتی‌های دیگری منتقل می‌شود تا محموله‌ها نهایتاً به پالایشگاه‌های چین تحویل داده شوند./تسنیم

 

جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران , جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران ,

 

لینک مطلب: http://naftiha.ir/News/316161.html