نفتی ها /به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل شرکت پتروشیمی امیرکبیر، در مراسمی با حضور سردار محمدشریف شیرعلی فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی امام حسین(ع)، و هرمز بهاروند فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان بندرماهشهر، از اقدامات و خدمات شرکت پتروشیمی امیرکبیر در دوران جنگ رمضان تقدیر به عمل آمد.
در این آیین، علی حیاتی مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر و برخی مدیران این شرکت به پاس تلاشهای مؤثر، همکاریهای مستمر و نقشآفرینی مسئولانه در پشتیبانی و همراهی با مجموعههای اجرایی، امنیتی و خدماتی منطقه مورد تجلیل قرار گرفتند.
فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی امام حسین(ع) در این مراسم با تأکید بر اهمیت همافزایی میان صنایع راهبردی و نهادهای حاکمیتی، از مشارکت و همکاری شرکت پتروشیمی امیرکبیر در شرایط ویژه جنگ رمضان قدردانی کرد و این همراهی را نمونهای ارزشمند از مسئولیتپذیری سازمانی و اهتمام به منافع ملی دانست.
همچنین فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان بندرماهشهر با اشاره به نقش صنایع بزرگ در پشتیبانی از ظرفیتهای اجرایی و خدماتی منطقه، از عملکرد مجموعه پتروشیمی امیرکبیر در این مقطع تقدیر کرد و بر استمرار همکاریهای سازنده میان صنعت و مدیریت شهرستان تأکید داشت.
یادآور میشود پتروشیمی امیرکبیر به عنوان یکی از بزرگترین مجتمعهای پتروشیمی کشور، همواره در کنار مأموریتهای تولیدی و اقتصادی خود، ایفای نقش مؤثر در حوزه مسئولیتهای اجتماعی، پشتیبانی از برنامههای ملی و همکاری با دستگاههای اجرایی و امنیتی را در دستور کار قرار داده است.