نفت / شناسه خبر: 189468 / تاریخ انتشار : 1403/2/4 07:26
|

تلاطم دوباره در راه پتروپارس؟ / آخر و عاقبت مدیرعاملی پتروپارس چه می‌شود؟

به زودی فردی به نام "علی صالح نیا" به عنوان عضو جدید هیات مدیره پتروپارس به این شرکت خواهد پیوست که شایعه شده پس از چندی احتمالا قراراست سکان مدیریت پتروپارس را برعهده بگیرد.

نفتی ها /به زودی فردی به نام "علی صالح نیا" به عنوان عضو جدید هیات مدیره پتروپارس به این شرکت خواهد پیوست که شایعه شده پس از چندی احتمالا قراراست سکان مدیریت پتروپارس را برعهده بگیرد.

سوابق نفتی فردمذکور بسیار کم است و ۲۸  اسفندماه سال گذشته مدیرعاملی پتروایران کیش را برعهده گرفته است. "صالح نیا" گویا روابط نزدیکی با دستیار سابق وزیر نفت دارد و این مساله در انتخاب احتمالی وی برای جایگاه مذکوربی‌تاثیرنیست . نباید فراموش کرد هم اکنون ثبات مدیریت در پتروپارس کمی آرامش را به این مجموعه بازگردانده که قطعا تغییر این‌چنینی مدیریت می‌تواند تلاطم مجددی در این شرکت به راه اندازد!

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/189468

کلیدواژه

پتروپارس

اخبار مرتبط

نظرات شما

2 نظر
سرباز امام زمان / 1403/2/10 - 22:07
با سلام خدمت خواهر بزرگوار خانم جزایری هر چند میدانم الان که این کامنت رو درج میکنم قطعا نظر من رو منتشر نمیکنید ولی به عنوان کسی که دو ماهه با این بزرگواری که ازشون نام بردید در پترو ایران آشنایی پیدا کردم وظیفه دارم این مطلب رو بنویسم.ما انسان ها در طول عمری که خداوند به ما در این دنیا به امانت داده وظیفه داریم حداقل در پیشگاه باری تعالی مطالبی را بیان کنیم که واقعیت داشته باشه و در شان یه نویسنده با تبحری همچون شما بباشه. خواهر بزرگوار ایشون ۲ ماهه در شرکت پترو ایران مستقر شدن ، جز خوبی و خیر و صلاح مجموعه چیزی مد نظرشون نبوده و در کمال آرامش و بدور از هیاهو در صدد انجام وظیفه هستن.ای کاش عزیزانی که اسم خودشون رو متخصص در حوزه نفت و گاز گذاشتن طی بالع بر ۲۰ سال که در این شرکت هستن حدا
rateup 5
 ratedown 0
کارشناس / 1403/2/7 - 18:09
اقای صالح نیا با توجه به سطح تحصیلات و ارتباطات و تجربه این چندسال اخیر حتما موفق خواهد شد. جوان انقلابی و متخصص است.
rateup 4
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها