نفت / شناسه خبر: 189319 / تاریخ انتشار : 1402/12/2 23:18
|

محصولات جدید «بندرامام نوین» به بازارهای جهانی رسید

تولید محصول استراتژیک پس از یک دهه در پتروشیمی بندرامام با توان متخصصین داخلی

نفتی ها /همزمان با برگزاری آئین پنجاهمین سال تأسیس شرکت پتروشیمی بندرامام، یکی از محصولات استراتژیک این شرکت با توان مهندسین و متخصصین داخلی به تولید رسید و به بازارهای جهانی راه یافت.

به گزارش شرکت پتروشیمی بندرامام، همزمان با آئین بزرگداشت پنجاهمین سال تأسیس شرکت پتروشیمی بندرامام و آغاز طرح ملی بندرامام نوین که بناست با بازسازی و تولید محصولات جدید و متنوع بار دیگر این شرکت را به یکی از مهمترین مجتمع های پتروشیمی صنعت کشور تبدیل کند، پس از ۱۲ سال توقف ناحیه ۶۰۰ آروماتیک فرآورش ۲، یک محصول استراتژیک با همت متخصصین بومی به تولید رسید.

این محصول کاربردی در صنایع بالادستی و پایین دستی کشور که Salvesso100 نام دارد پس از ۱۲ سال توقف ناحیه ۶۰۰ آروماتیک، با تغییر کاربری در این ناحیه به مرحله تولید رسیده است.

از این حلال کاربردی در صنایع شیمیایی جهت جذب EDC از جریان اکسی ونت، جهت شستشوی بلید کمپرسورهای واحدهای الفینی، چسب‌ها، لاستیک پلی‌کوروپرن، مواد ضد خشک کننده، رنگها و در صنایع کشاورزی در تولید حشره‌کش‌ها و سموم دفع آفات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گفتنی‌ست تمامی مراحل تولید این محصول با ارزش با توان مهندسین و متخصصین شرکت پتروشیمی بندرامام صورت گرفته است و به مرحله تولید رسیده است.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/189319

کلیدواژه

پتروشیمی بندرامام

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها