نفت / شناسه خبر: 159067 / تاریخ انتشار : 1402/12/1 23:45
|

دیدار مدیرکل امور بانوان وزارت کشور و مدیرکل بانوان استانداری های کل کشور با مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس

مدیرکل امور زنان وزارت‌ کشور: کارکنان صنعت پتروشیمی جهادگرانی هستند که به دور از خانواده برای عزت کشور تلاش می کنند

نفتی ها /مدیرکل امور زنان وزارت‌ کشور: کارکنان صنعت پتروشیمی جهادگرانی هستند که به دور از خانواده برای عزت کشور تلاش می کنند 

به گزارش روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی پارس؛ مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور و مدیر کل امور بانوان استانداری های کشور و جمعی از کارشناسان وزارت‌ کشور از سایت پتروشیمی پارس بازدید و با روند تولید محصولات این شرکت  آشنا شدند.
بعد از بازدید از سایت ؛ مدیرکل امور بانوان وزارت کشور و هیأت همراه در سالن کنفرانس شهید مهدوی شرکت با مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس دیدار کردند. 
مهندس میرحاجی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس در این دیدار با تبریک اعیاد شعبان و  خیر مقدم بیان داشت: شرکت پتروشیمی پارس از شرکت های پیشرو در تولید محصولات پتروشیمیایی از جمله‌ اتان، پروپان، بوتان، گسولین، استایرن مونومر و LPG است.

میرحاجی خاطرنشان کرد:اولویت شرکت‌ پتروشیمی پارس تامین کلیه نیازمندی های مصرف کنندگان داخلی هم راستا با سیاست های اقتصاد مقاومتی است. 
وی با بیان توضیحاتی پیرامون محصولات شرکت و وضعیت تولید و فروش بیان داشت: توجه‌ به نیروی انسانی به ویژه بانوان در شرکت‌ پتروشیمی پارس از تأکیدات است. 
 
زینب اختری مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت کشور نیز با ابراز خرسندی از بازدید شرکت و دیدار با مدیران شرکت پتروشیمی پارس گفت: این بازدید اتفاقی ارزشمند بود که‌ از صنعت پتروشیمی دیدن کردیم و از مدیران شرکت قدردانی می‌کنم. 

وی با بیان اینکه مهندسان اکثر نقاط کشور در عسلویه جمع شده اند و اتفاقی بزرگ به نام پتروشیمی پارس رقم زده‌ اند ادامه‌ داد: به برکت جمهوری اسلامی مهندسان به مرزی از علم  و دانش رسیده اند که محصولات باکیفیت پتروشیمی را تولید می‌کنند.
اختری ادامه داد: تلاش کارکنان شرکت‌ می‌تواند روایت شود و در تاریح کشور ماندگار شود که دوران‌ تحریم های استکبار کشور چه پیشرفت های عظیمی کرده است.

مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت کشور بیان داشت: جهادگران امروز کشور ما کارکنان صنعت پتروشیمی هستند که به دور از خانواده در حال توسعه و پیشرفت کشورند و برای عزت و سربلندی کشور تلاش می‌کنند
اختری ادامه داد: عملکرد شرکت‌ شما را دیدیم احساس افتخار کردیم به شما خداقوت می گوئیم.
وی افزود: در زمان دفاع مقدس حضور در جبهه‌های جنگ جهاد بود امروز جهاد اقتصادی مطرح است و حضور در این صنعت نمونه‌ ای از جهاد است.
مدیرکل زنان وزارت‌ کشور در پایان از توجه‌ ویژه مدیران شرکت پتروشیمی پارس به امور بانوان و خانواده قدردانی کرد.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/159067

کلیدواژه

شرکت پتروشیمی پارس

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها