نفت / شناسه خبر: 158996 / تاریخ انتشار : 1402/12/2 00:22
|

پتروفرهنگ با بانک مسکن تفاهم نامه همکاری امضاء کرد

هلدینگ پتروفرهنگ در راستای تامین مالی پروژه‌های در دست اجرا با بانک مسکن ایران تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

نفتی ها /به گزارش روابط عمومی هلدینگ پتروفرهنگ، تفاهم‌نامه توسعه همکاری بانک مسکن ایران و هلدینگ پتروفرهنگ، به امضای دکتر جواد زارع‌پور مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ و سید عباس حسینی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بانک مسکن ایران رسید.
ارائه انواع خدمات مالی و بانکی، اعطای تسهیلات ارزی و ریالی، گشایش اعتبارات اسنادی ریالی و ارزی، صدور انواع ضمانت‌نامه‌های ریالی و ارزی، انتشار اوراق گام جهت کمک به تامین مالی کوتاه مدت و … برای شرکت و شرکت‌های معرفی شده، از جمله موارد مورد توافق در این تفاهم‌نامه است‌.
دکتر جواد زارع‌پور مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با قدردانی از حمایت بانک مسکن، تاکید کرد: واقعیت امر تداوم این همکاری‌ها گام‌ مهمی برای خدمت به توسعه اقتصادی کشور و جامعه فرهنگیان است.
وی با تاکید بر اینکه برای تکمیل و راه اندازی پروژه‌های در دست اجرای هلدینگ پتروفرهنگ از جمله پتروشیمی دنا و سیراف انرژی نیازمند حمایت همه جانبه مجموعه دولت در بخش‌های مختلف از جمله نظام بانکی هستیم، افزود: در صورت تامین مالی تا پایان سال آینده پتروشیمی دنا و تا پایان سال ۱۴۰۴ نیز پتروشیمی سیراف انرژی تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.
دکتر زارع‌پور این را هم گفت: پتروفرهنگ به عنوان مهمترین هلدینگ زیر مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان برای تنوع در سبد سرمایه گذاری با هدف خلق ثروت و ارزش آفرینی بیش از پیش به سمت پایین دستی متانول خواهد رفت و در این زمینه برنامه‌هایی پیش بینی شده که نیازمند همکاری مجموعه وزارت نیازمند خاصه شرکت ملی صنایع پتروشیمی و همچنین نظام بانکی و صندوق توسعه ملی هستیم.
سید عباس حسینی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بانک مسکن ایران  نیز در این نشست دغدغه مندی دکتر جواد زارع‌پور برای تعیین تکلیف پروژه‌های در دست اجرای این هلدینگ را ستودنی دانست و تاکید کرد: خود را ملزم به همکاری با این مجموعه می‌دانیم و امیدواریم بتوانیم گامی حتی کوچک در راستای کمک به جامعه فرهنگیان برداریم.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/158996

کلیدواژه

هلدینگ پتروفرهنگ

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها