نفت / شناسه خبر: 148906 / تاریخ انتشار : 1402/11/25 07:04
|

خرید باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس تا چه اندازه مفید است؟ / نظرسنجی همچنان ادامه دارد

بحث مالکیت مشترک باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس یکی از موضوعات جدی‌ای است که کنفدراسیون فوتبال آسیا روی آن دست گذاشته تا مجوز حرفه‌ای را برای آنها صادر کند و برخلاف سالیان گذشته دیگر امکان دور زدن...

نفتی ها /چندی قبل  اعلام شد گویا شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس قصد دارد سهامدار عمده باشگاه استقلال شود؛ بعد از انتشار، این خبر هرچند شاهد هیچ اظهار نظری از سوی مدیران مربوطه نبودیم، اما از سوی رسانه ها، کارشناسان و صاحبنظران مختلف مورد بحث و نقد قرار گرفت.
حالا با این که قریب به ۱۵سال است  دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار است به شکل‌های مختلف خصوصی شوند و حتی یک‌بار هم برای آنها مزایده برگزار شد اما در نهایت اعلام شد که هیچ‌کدام از شرکت‌کننده‌ها در مزایده برنده نشده‌اند و یک‌بار دیگر هم بعد از کلی فراز و نشیب و بررسی متقاضی‌ها اعلام شد که اهلیت هیچ‌کدام از شرکت‌های حقوقی و اشخاص حقیقی که می‌خواهند این دو تیم را بخرند ثابت نشده است تا اینکه بالاخره بحث عرضه این تیم‌ها به بورس پیش آمد. خیلی‌ها می‌گویند این‌بار هم چشمشان آب نمی‌خورد که در نهایت استقلال و پرسپولیس واگذار شوند .
اما عده دیگری می‌گویند چون این‌بار شکل واگذاری فرق می‌کند،‌یعنی چون واگذاری بورسی است و متقاضی‌ها هم کله‌گنده‌های اقتصاد ایران هستند شاید اتفاق متفاوتی بیفتد!
به دنبال این اتفاقات اما پایگاه تحلیلی خبری "نفتی‌ها" تصمیم گرفت نظرسنجی هفته  گذشته خود را به همین موضوع اختصاص دهد و از شما مخاطبان عزیز خواست تا بگویید به نظرتان  احتمال خرید ۵۱ درصد سهام باشگاه فرهنگی-ورزشی استقلال تهران، توسط هلدینگ خلیج فارس مفید است؟
در این میان تا این لحظه به نظر  ۶۷ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی این خرید می‌تواند سبب تلاقی پشت‌پرده‌های پتروشیمی و فوتبال شود که در نهاست هر دو مجموعه را درگیر فساد کند؛ ۲۲ درصد هم متفق‌القولند که با این اتفاق ثروت عظیم هلدینگ باعث پیشرفت ورزش کشور خصوصا فوتبال خواهد شد، و ۱۰ درصد هم این موضوع را شایعه ای تاکتیکی برای شایعه‌سازان می‌دانند.

 
 
شما مخاطبان عزیز "نفتی‌ها" همچنان می‌توانید برای شرکت در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید.

 


 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/148906

کلیدواژه

خرید باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها