نفت / شناسه خبر: 138642 / تاریخ انتشار : 1402/10/26 16:43
|

درخواست مقامات تگزاس از مردم برای صرفه جویی در مصرف انرژی

اپراتور شبکه برق تگزاس اعلام کرد:« به خاطر ادامه سرمای هوا، افزایش قابل توجه تقاضا و کاهش غیر منتظره سرعت وزش باد، از مردم درخواست صرفه‌جویی داریم».

نفتی ها / به نقل از اویل پرایس، شورای تامین برق تگزاس (ارکات) از شهروندان و کسب و کارهای این ایالت خواست در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.
سرمای هوا در تگزاس و اکثر ایالت‌های آمریکا عرضه برق را با مشکل مواجه کرده است. اپراتور شبکه برق تگزاس اعلام کرد:« به خاطر ادامه سرمای هوا، افزایش قابل توجه تقاضا و کاهش غیر منتظره سرعت وزش باد، از مردم درخواست صرفه‌جویی داریم».
در بیانیه این شرکت آمده است:«به خاطر دمای بسیار پایین، تقاضای بسیار بالا و کاهش غیر منتظره سرعت باد، ذخایر شبکه برق تگزاس در روز دوشنبه پایین آمده و انتظار همین شرایط را در روزهای آینده هم داریم».
ارکات هفته گذشته اعلام کرد انتظار پایین آمدن شدید دما را خواهد داشت. بارش برف در شمال تگزاس در منطقه دالاس تا همین حالا هم باعث مشکلات حمل و نقل، لغو شدن پروازها، قطعی برق و فوریت‌های پزشکی شده است.
تقاضا برای برق در تگزاس، بزرگترین ایالت تولید کننده گاز آمریکا و دارای بزرگترین ظرفیت تولید برق بادی در این کشور در روز سه‌شنبه به ۸۵.۵۶ گیگا وات رسیده است. اما به نظر می‌رسد عرضه ۱ گیگاوات پایین‌تر از این رقم باشد.
مقامات تگزاس امیدوارند بحران فوریه ۲۰۲۱ که طی آن صدها هزار نفر روزها بدون برق بودند تکرار نشود./تسنیم

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/138642

کلیدواژه

مصرف انرژی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها