نفت / شناسه خبر: 138043 / تاریخ انتشار : 1402/9/5 08:00
|

سوال "نفتی‌ها" از خجسته مهر: دریافت ۱۹۴ میلیون تومان حقوق یک مدیر شرکت ملی نفت صحت دارد؟

آقای خجسته مهر به یک سوال و ابهام مهم در مورد حقوق دریافتی یکی از مدیران کلیدی خود از قضا به نوعی مسئول ناظر بر حفظ عدالت اداری در شرکت متبوع شما هم است، پاسخ دهید!

نفتی ها /آقای خجسته مهر به یک سوال و ابهام مهم در مورد حقوق دریافتی یکی از مدیران کلیدی خود از قضا به نوعی مسئول ناظر بر حفظ عدالت اداری در شرکت متبوع شما هم است، پاسخ دهید!
بنابر فیش حقوقی مهرماه ایشان که به دست "نفتی‌ها" رسیده، گویا در مهرماه سالجاری ۱۹۴ میلیون تومان حقوق و اضافه کاری به وی پرداخت گردیده است. ضمنا این پرداختی به غیر از ماموریت‌های احتمالی دریافتی ایشان است‌. آیا این موضوع را تایید می‌کنید؟
می‌گویند ایشان اتفاقا روی سمتی در مدیریت مهندسی ساختمان در جنوب تکیه زده و حقوق وی براساس برآوردهای جنوب محاسبه می‌گردد اما در تهران مستقرند؟
می‌گویند خانواده ایشان ساکن تهران هستند و یک خانه سازمانی مجهز در جنوب نیز در اختیارشان قراردارد؟
گفته‌ها و شنیده‌ها بسیار است چون آنکه ایشان حامی جدی شما در میان بهارستانی‌هاست و البته یک پشتوانه جدی برای مرد سایه جنوب نیز تلقی می‌شود! لطفا به این سوالات پاسخ دهید چراکه از فردی سخن می‌گوییم که در شرکت تحت الامرشما مسئول مستقیم ایجاد عدالت اداری تلقی می‌شود! در صورت عدم پاسخگویی نام کامل و البته فیش حقوقی ایشان منتشر خواهد شد!

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/138043

کلیدواژه

شرکت ملی نفت

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها