نفت / شناسه خبر: 126868 / تاریخ انتشار : 1402/4/21 08:04
|

خوش‌شانس‌ترین بازنشسته نفت چه کسی است؟/ خانواده ضیغمی برنده دولت سیزدهم!

۱۷ مرداد ۱۳۹۲ زمانیکه وی معاون وزیرنفت دولت احمدی نژاد در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی بود، تمام قد از حضور زنگنه برراس مدیریت وزارت نفت دولت روحانی آنهم به طور رسمی در گفت وگو با رسانه‌ها ...

نفتی ها / آذرجزایری: ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ زمانیکه وی معاون وزیرنفت دولت احمدی نژاد در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی بود، تمام قد از حضور زنگنه برراس مدیریت وزارت نفت دولت روحانی آنهم به طور رسمی در گفت وگو با رسانه‌ها حمایت کرد:" حضور زنگنه در این شرایط حساس، می‌تواند اجرای پروژه‌ها را تسریع و مشکلات تحریم را کاهش دهد."
هشت سال پس از آن حمایت تمام قد به ستاد انتخاباتی رئیسی پیوست و به یکی از اعضای کلیدی ستاد انتخاباتی رئیس جمهور در حوزه نفت و انرژی بدل شد!
هم اکنون بازنشسته است اما بازنشسته ای باهوش که توانسته با پست‌های مدیریتی بسیار و نشستن برصندلی مدیریت ثروتمندترین شرکت‌های زیرمجموعه نفت طی یکسال و نیم گذشته در سایه حرکت کند و دراین بین شانس با وی یاری کند و پسر او هم به سمت معاونت وزیر صمت گمارده شود!
علیرضا ضیغمی که به نظر خوش شانس ترین اعضای ستاد انتخاباتی رئیسی در حوزه نفت بوده این روزها روزمه کاری‌اش پر از سمت‌های گوناگونی است که اگر یک جوان در صنعت نفت هم بخواهد با توان جوانی به تمام این مسوولیت‌ها رسیدگی کند قطعا زمان و انرژی کم خواهد آورد!
شاید لازم باشد به بخشی از سمت‌های فعلی معاون اسبق وزیرنفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی بپردازیم تا شاید دلیل "نفتی‌ها" در خصوص نامیدن وی به عنوان خوش شانس ترین بازنشسته نفت مشخص گردد!
_ مشاور وزیر نفت در امور محوله از جمله نظارت بر فروش اموال بابک زنجانی
_عضو هیات امنای صندوق بازنشستگی صنعت نفت
_عضو هیات مدیره هلدینگ پتروفرهنگ
_ رئیس هیات مدیره شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران
_عضو کارگروه مشورتی تشخیص عدم مغایرت مصوبات هیئت مدیره شرکت ملی نفت با قوانین، مقررات، سیاست‌ها و راهبرد‌های وزارت نفت با حکم وزیر نفت
- رییس هیات مدیره شرکت توسعه نفت و گاز رضوی
دراین بین باید گفت موفق ترین و باهوش ترین فرد در ستاد انتخاباتی رئیس جمهور، ضیغمی بوده چراکه هم اکنون از طریق انواع احکام مشاوره ای ، هیات مدیره های گوناگون و در نهایت در اختیار داشتن قدرت نظارت بر شرکتهای بابک زنجانی از جمله هلدینگ سورینت که از سوی وزیر نفت به وی تفویض شده ، به قدرتی جدی در این صنعت بدل شده است. اما تدبیر به شکلی بوده که این روزها آقازاده بسیاری از نفتی‌ها در چشم باشند و مدیران منصوب شده که سابقه‌ای در ستاد انتخاباتی رئیسی داشته‌اند زیر ذره بین ، اما ضیغمی‌ها این روزها در سایه به کار خود مشغولند و این یعنی خوش شانسی و شاید..

مخاطبین عزیز پایگاه خبری–تحلیلی نفتی‌ها؛ شما می‌توانید از طریق پست الکترونیک naftiha.ir@gmail.com و دایرکت پیج اینستاگرام نفتی‌ها به آدرس @NaftihaNews برای ارائه نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و سایر پیام‌های خود با ما در ارتباط باشید.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/126868

کلیدواژه

علیرضا ضیغمی

اخبار مرتبط

نظرات شما

2 نظر
حسين / 1403/2/19 - 10:00
ايشان چندين شغل داره كه فقط حقوقش ميگيره , يعني با حقوق هاي ماهيانه اين مرد ميتوان فاينانس پروژه انجام داد, از طرفي اگر از مشاغل فعلي كناره گيري نمايد مشكل اشتغال جوانان حل خواهد شد, نكته ديگر ايشان به دليل كهولت سن هميشه توي چرت و خواب است يعني براي خوابيدنش حقوق ميگيرد.
rateup 0
 ratedown 0
محفوظ / 1402/4/21 - 13:34
بهتراست ایشان راوزیر سایه واقعی وزارت نفت از زمان روی کارآمدن مهندس اوجی نامید!اما سوال اینجاست وقتی ایشان در دوره احمدی نژادمسئولیتشان تمام میشودچطورباحمایت خاص زنگنه فوری مدیر پروژه کوروش مربوط به کشتی ثابت استحصال لایه نفتخام پارس جنوبی میشود!اینجاکارتمام نیست حتی ایشان در افطاری ویژه امسال زنگنه در بانک پاسارگاد(پول مردم)حضور ومجددا باوی وتیم وی تجدیدپیمان می نماید!جالب آنکه فرزند فعلی ایشان(آقازاده ایکه در زمان معاون وزیری ایشان توانستند با برخی حمایتهای شرکت ایشان در مالزی فوق لیسانس بخوانند) که اخیرا وبصورت انفجاری درزمان سرپرستی اخیر وزارت صمت به سمت سرپرست سازمان توسعه وتجارت ومعاون وزیرمنصوب شد! وی توانست قریب چندین سال در زمان دولت روحانی وبا حمایت پدر رییس کانون پتنت ریاست جمهوری
rateup 15
 ratedown 4

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها