نفت / شناسه خبر: 126809 / تاریخ انتشار : 1402/4/14 12:11
|

بحران در پتروشیمی بوشهر ادامه دارد!/ ضرر بی تدبیری‌ها در بوشهر را چه کسانی پرداخت می‌کنند؟

هم اکنون پتروشیمی بوشهر با ۲ عضو هیات مدیره و یک سرپرست به جای مدیرعامل اداره می‌گردد! با رفتن موسوی و قرنفلی از هیات مدیره این شرکت و قهر یکی از اعضای هیات مدیره پیش از دستگیری‌ها ...

نفتی ها /هم اکنون پتروشیمی بوشهر با ۲ عضو هیات مدیره و یک سرپرست به جای مدیرعامل اداره می‌گردد! با رفتن موسوی و قرنفلی از هیات مدیره این شرکت و قهر یکی از اعضای هیات مدیره پیش از دستگیری‌ها به دلیل اختلاف با مدیرعامل دستگیر شده، هم اکنون این پتروشیمی با ۲ عضو هیات مدیره که نماینده مارون هستند اداره می‌گردد؛ این بدین معنی است که این پتروشیمی تا زمان تثبیت مدیرعامل و معرفی اعضای جدید هیچگونه تصمیم کلانی را نمی‌تواند بگیرد در حالیکه پروژه مهمی در دست اجرا دارد! واقعا پیش از دستگیری مدیرعامل فکری به حال اوضاع و احوال این مجموعه پس از این واقعه نشده است؟ ضررناشی ازاین بی تدبیری‌ها را چه کسانی پرداخت خواهند کرد؟

 

مخاطبین عزیز پایگاه خبری–تحلیلی نفتی‌ها؛ شما می‌توانید از طریق پست الکترونیک naftiha.ir@gmail.com و دایرکت پیج اینستاگرام نفتی‌ها به آدرس @NaftihaNews برای ارائه نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و سایر پیام‌های خود با ما در ارتباط باشید.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/126809

کلیدواژه

پتروشیمی بوشهر

مجتمع پتروشیمی بوشهر

شرکت‌های پتروشیمی بوشهر،

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها