نفت / شناسه خبر: 116566 / تاریخ انتشار : 1402/2/5 09:52
|

تقدیر نماینده مجلس از مدیرعامل پتروشیمی خراسان

شب گذشته طی آیینی دکتر محمد پاکمهر " نماینده مردم ۵ شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی " از زحمات و تلاش‌های مهندس یوسف حسنی در راستای رشد و پایداری تولید با اهدا لوح تقدیر کرد.

نفتی ها /شب گذشته طی آیینی دکتر محمد پاکمهر " نماینده مردم ۵ شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی " از زحمات و تلاش‌های مهندس یوسف حسنی در راستای رشد و پایداری تولید با اهدا لوح تقدیر کرد.

به گزارش روابط‌عمومی در این آیین که با حضور رییس دانشگاه بجنورد و مدیر کل امور مالیاتی استان در مجتمع صنعتی برگزار شد، دکتر پاکمهر با اشاره به جایگاه مهم و محوری پتروشیمی خراسان در شاخص تولید استان و کشور گفت: حضور چنین صنعت بزرگی با سرمایه های انسانی متخصص برای خراسان شمالی از لحاظ ایجاد اشتغال پایدار و خلق ثروت یک غنیمت است و بایستی قدر آن را بدانیم. عضو فراکسیون محرومیت زدایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مهندس حسنی نمونه جوان انقلابی پای کار است که طی یکسال اخیر شاهد زحمات شبانه روزی و بی وقفه وی برای استمرار تولید، احداث خط انتقال پساب شهر بجنورد و تصفیه خانه بوده ایم. قهرمانلو مدیرکل امور مالیاتی استان خراسان شمالی نیز در این آیین ضمن تبریک اخذ جایزه سامانه تراز وزارت اقتصاد و دارایی از معاون اول رئیس جمهور گفت: شفافیت و درستکاری امور مالی و حسابداری پتروشیمی خراسان در کشور بسیار عالی است و ضمن تبریک مجدد به پتروشیمی خراسان در جهت اخذ تندیس تجلیل از پیشتازان اقتصاد ایران و انتخاب بعنوان ۱۰ شرکت برتر ایران . دکتر شیخ زاده رییس دانشگاه بجنورد در این جلسه گفت: در چند ماه اخیر چندین جلسه در راستای ارتقای سطح ارتباطات دانشگاه با صنعت در پتروشیمی خراسان داشته ایم که از حیث اهتمام مدیرعامل مجتمع سپاسگزاریم.

 

 

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/116566

کلیدواژه

پتروشیمی خراسان

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها