نفت / شناسه خبر: 95708 / تاریخ انتشار : 1401/12/4 08:15
|

شفاف‌سازی "نفتی‌ها" در ارتباط با یک گزارش!/ فضای مجازی بر مفسدان به ظاهر انقلابی نفت تنگ می‌شود!

اخیرا "نفتی‌ها" گزارشی با عنوان ورود بازرسی و حراست وزارت نفت به فعالیت برخی از کارکنان نفتی که با اکانت‌های فیک به دنبال رواج اتهامات اخلاقی و شخصی به فعالان خبری و ...

نفتی ها /اخیرا "نفتی‌ها" گزارشی با عنوان ورود بازرسی و حراست وزارت نفت به فعالیت برخی از کارکنان نفتی که با اکانت‌های فیک به دنبال رواج اتهامات اخلاقی و شخصی به فعالان خبری و نفتی در جهت دریافت امتیاز از مدیران هستند منتشر نموده که همین افراد با فرافکنی سعی برآن داشته‌اند که اظهارات "نفتی‌ها" را در مخالفت با دادخواهی صنفی و انجمنی کارگران خدوم این صنعت بنامند!

در حالی‌که هدف این گزارش افرادی هستند که با تغییر دولت و بهره‌گیری از عنوان انقلابی‌گری سعی دارند تا سمتی چشمگیر نصیبشان شود و از فضای مجازی با توییت‌های فیک و گمراهی برخی از کارکنان نفت،در پشت‌پرده به دنبال لابی کردن و سمت گرفتن هستند! هر چند که به دلیل نداشتن تخصص هنوز موفق نشده‌اند اما همچنان با تلخ کردن فضای مجازی با گرایش به تهمت زدن،اتهامات اخلاقی و خانوادگی سعی بر پیشبرد اهداف خود دارند!
قطعا "نفتی‌ها"یکی از مجموعه‌هایی خواهد بود که در مقابل چنین افرادی که با ظاهر انقلابی سعی بر گرفتن پست‌های بزرگتر از خودشان را آنهم با تهدید دارند خواهد گرفت؛چراکه هستند مدیران و کارشناسان توانمند نفت که این روزها به دلایل مختلف به حق خود نرسیده‌اند و هر روز ناامیدتر از دیروز می‌شوند! بنابراین "نفتی‌ها" علاوه برشکایت حقوقی از این افراد،به دنبال برچیدن سفره آنان است و در این راه از هیچ تهمت و ناسزایی نمی‌هراسد!
هجمه‌های بسیاری که در این چند روز از سوی همان اکانت‌های فیک به سوی گزارش مذکور و سایت خبری "نفتی‌ها" رفت، خود مصداق بارز حقانیت است که اتفاقا جای بسیار درستی را نشانه رفته‌ایم ، آنهم مبارزه با فساد است که البته مطمئن هستیم در این راه تاوان بسیاری هم خواهیم داد.

مخاطبین عزیز پایگاه خبری–تحلیلی نفتی‌ها؛ شما می‌توانید از طریق پست الکترونیک naftiha.ir@gmail.com و دایرکت پیج اینستاگرام نفتی‌ها به آدرس @NaftihaNews برای ارائه نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و سایر پیام‌های خود با ما در ارتباط باشید.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/95708

کلیدواژه

"نفتی‌ها"

پایگاه خبری تحلیلی "نفتی‌ها"

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها