نفت / شناسه خبر: 83468 / تاریخ انتشار : 1401/3/25 08:05
|

انتصابات هلدینگ چگونه صورت می‌گیرد/ نظرسنجی همچنان ادامه دارد

به نظر شما اعضای کمیته انتصابات هلدینگ خلیج فارس تا چه اندازه در انتخاب مدیران تازه منصوب شده این شرکت نقش داشته‌اند؟

نفتی ها /پایگاه تحلیلی خبری "نفتی‌ها" در نظرسنجی هفته گذشته خود از شما مخاطبین عزیز خواسته بود تا بگویید به نظر شما اعضای کمیته انتصابات هلدینگ خلیج فارس تا چه اندازه در انتخاب مدیران تازه منصوب شده این شرکت نقش داشته‌اند؟ یا خیر؟
در این میان تا این لحظه و با گذشته یک هفته از این نظرسنجی طبق آمار ۷۰ درصد از مخاطبین معتقد بوده‌اند که اعضای کمیته انتصابات هلدینگ خلیج فارس به هیچ وجه در انتخاب مدیران تازه منصوب شده این شرکت نقش نداشته‌اند و تنها ۲۵ درصد موافق این موضوع بوده‌اند!

 

 
این اما در حالی است که از زمانیکه علی عسگری سکان مدیریت هلدینگ خلیج فارس را برعهده گرفته تا کنون اتفاق‌های بزرگی دراین مجموعه رقم خورده اما برخی از معادلات اولیه که مورد پیش بینی کارشناسان بود کاملا برعکس ازآب درآمده و شاید نگرانی امروز از جایی است که پیش از این حتی یک درصد هم پیش بینی نمی‌شد.
در واقع درابتدای حضور مدیرعامل جدید هلدینگ خلیج فارس بسیاری از کارشناسان نسبت به عدم تخصص آقای مدیرعامل و احتمال انتصاب افرادی از بیرون ِصنعت پتروشیمی در این هلدینگ و زیر مجموعه‌هایش ابراز نگرانی می‌کردند اما امروز کار به جایی رسیده که همان کارشناسان نسبت به گوشه نشینی علی عسکری و سوء استفاده بعضی تازه منصوبین  زیرمجموعه‌اش ابراز نگرانی می‌کنند.
موافقان اما با تخصصی دانستن انتصاباتسعی در القای این موضوع دارند که  علی عسکری با گوشه نشینی عمدی و خودخواسته، عنان تصمیمات و انتصابات را بدست آنها سپرده که این خود حتی می‌تواند امری  خطرناک باشد زیرا باعث می‌شود تا بدنه نیروی انسانی هلدینگ خلیج فارس بیش از هر زمان دیگری نسبت به تغییرات اصلاحی دراین مجموعه ناامید گردند که این امر در میان مدت و بلند مدت می‌تواند عواقب ناخوشایندی برای اقتصاد کشور رقم زند.
حال باید دید در نهایت نظر شما مخاطب عزیز "نفتی‌ها" در خصوص این موضوع چیست؟شما مخاطب عزیز می‌توانید برای شرکت در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید.
 

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/83468

کلیدواژه

کمیته انتصابات هلدینگ خلیج فارس

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها