نفت / شناسه خبر: 73202 / تاریخ انتشار : 1401/2/25 15:34
|

افزایش ۴۰ هزارتنی ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی در کشور

مدیرعامل نفت سپاهان با اعلام ساخت مخازن ذخیره‌سازی ۴۰ هزارتنی در بندرعباس، گفت: با کشورهای اروپایی برای صادرات قرارداد بسته شده است.

نفتی ها /«عماد نیکو همت» امروز (یکشنبه) در نشستی خبری در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت با بیان اینکه نفت سپاهان قابلیت تولید ۷۲۰ هزار تن انواع روغن‌های بنزین، موتوری و صنعتی را دارد، افزود: با اقداماتی که انجام شده تولید این شرکت از نظر کمیت و کیفیت افزایش داشته است.

وی ادامه داد: سپاهان در تولید روغن‌های صنعتی از دانش فنی خوبی برخوردار است. در تصمیم‌سازی‌ها، مدیریت و هیات مدیره ۳ پروژه ویژه تعریف کرده‌اند که محیط‌زیست دوست است.

مدیرعامل نفت سپاهان به تولید روغن موتورهای ویژه در این شرکت اشاره کرد و گفت: در تولید این روغن موتورها، از شرکت‌های "بنز" و "بی ام و" تاییدیه دریافت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: اکنون ۷۰ درصد از تولیدات سپاهان صادر می‌شود و با کشورهای اروپایی قرارداد صادراتی داریم.

نیکو همت گفت: برای تولید روغن موتورهای جدید نیاز است سیستم خاموش شود و این در زمان تعمیرات اساسی انجام خواهد شد و امیدواریم تا پایان سال این راه‌اندازی را داشته باشیم. 

مدیرعامل نفت سپاهان افزود: در تلاشیم تا صادرات را افزایش دهیم و ساخت مخازن ۴۰ هزار تنی در بندرعباس از همین رو انجام شده است.

به گفته نیکو همت، طراحی و ساخت مخازن و تولید انواع روغن در بندرعباس در حال انجام است.

وی به ساخت کارخانه بلندینگ روغن‌های ویژه در چابهار اشاره کرد و گفت: نگاه ما تولید برای کشور و صادرات مازاد بر نیاز کشور است و برای افزایش ارزآوری برنامه داریم.

مدیرعامل نفت سپاهان از مشارکت با شرکت‌های اروپایی برای تولید روغن موتورهای ویژه خبر داد و افزود: با این اقدام می‌توانیم بازار اروپا را به دست بیاوریم./ایرنا

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/73202

کلیدواژه

ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی

عماد نیکو همت

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها