نفت / شناسه خبر: 41989 / تاریخ انتشار : 1400/9/10 14:41
|

رشد چشم‌گیر فروش نفت ایران نسبت به سال گذشته

وزیر نفت ضمن ارزیابی مثبت خود از نشست مشترک مجلس و دولت، گفت: طبق آمار میزان فروش نفت نسبت به سال گذشته رشد بسیار چشم‌گیری داشته است.

نفتی ها /وزیر نفت ضمن ارزیابی مثبت خود از نشست مشترک مجلس و دولت، گفت: طبق آمار میزان فروش نفت نسبت به سال گذشته رشد بسیار چشم‌گیری داشته است.

جواد اوجی با اشاره به نشست مشترک مجلس و دولت که به مناسبت روز مجلس در صحن مجلس برگزار شد، عنوان کرد:  وزارت نفت گزارشی از فروش نفت و گاز صادراتی و محصولات پتروشیمی در صد روز اخیر داشته است، طبق آمار میزان فروش نفت نسبت به سال گذشته رشد بسیار چشم‌گیری داشته و همچنین گزارشی در مورد تبصره ۱۴؛ تامین منابع مالی که در ۸ ماه گذشته صد درصد تحقق داشته است به مجلس ارائه شد.

وی ادامه داد: در مورد تبصره ۱۸ استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان در مناطق کم برخوردار؛ پروژه‌های خوبی را در این  مناطق در حوزه صنعت نفت تعریف کرده‌ایم، امیدورایم زمینه اشتغالزایی خوبی را ایجاد کند. اتفاقات خوبی در بخش سرمایه گذاری، فروش و اشتغالزایی در وزارت نفت رخ داده است که در نتیجه همکاری دولت و مجلس بوده است.

طبق اعلام خانه ملت، وزیر نفت در پایان خاطر نشان کرد: همکاری کمیسیون عمران و وزارت نفت منجر شد تا موضوع قیر و آسفالت جاده‌ها با سرعت بیشتری به سرانجام برسد./ایسنا

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/41989

کلیدواژه

فروش نفت

وزیر نفت

مجلس و دولت

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها