نفت / شناسه خبر: 41637 / تاریخ انتشار : 1400/8/9 10:42
|

سرنوشت امید قائمی در اهداف چگونه رقم می‌خورد؟/ مدیرعامل بعدی رفیق است یا متخصص؟

همه شایعات را اگر کنار بگذاریم این خبر که امید قائمی مهمان امروز و فردای اهداف خواهد بود؛ قطعی است اما اینکه چه کسی جایگزین وی خواهد شد..

نقتی ها / شایعات بسیاراست؛ ازاینکه با رئیس هیات رئیسه جدید صندوق بازنشستگی نفت اختلافاتی دارد تا درنهایت آنکه چند روزی به دفتر کار نیامده و به دلیل امضای چند نامه‌ای که حتما مدیرعامل باید آن را امضاء می‌کرده مجددا بازگشته و قرار آن است که نهایتا تا پایان ماه جاری مدیرعامل اهداف باقی بماند!

همه شایعات را اگر کنار بگذاریم این خبر که امید قائمی مهمان امروز و فردای اهداف خواهد بود؛ قطعی است اما اینکه چه کسی جایگزین وی خواهد شد، علی رغم آنکه همگان معتقدند حاجی پور به جای وی بر صندلی مدیریت اهداف تکیه خواهد زد اما قابل پیش بینی نیست. چراکه به اندازه حاجی چور فرد تازه نفس وارد شده به هیات مدیره اهداف، ذبیح الله نعیمی دوست و یار قدیمی عبدالحسین بیات نیز شانس کمی ندارد.
رفاقت دیرینه نعیمی که بیشتر با دردسرهای هلدینگ باختر در زمان مدیریت بیات بر راس شرکت ملی صنایع پتروشیمی گره خورده است؛ ذهن کارشناسان را به سمت احتمال انتصاب وی به عنوان مدیرعامل اهداف علی رغم نداشتن سابقه مدیریتی در چنین سطحی می‌برد. 
با اینحال باید تاکید کرد امید قائمی به زودی از اهداف خداحافظی خواهد کرد و بیات فردی دیگر را در جایگاه وی خواهند نشاند؛ اما باید دید رفاقت بر تخصص در این انتصاب پیشی خواهد گرفت و یا قراراست سرنوشت اهداف به شکلی دیگر رقم خورد؟

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/41637

کلیدواژه

اهداف

مصطفی امید قائمی

عبالحسین بیات

صندوق بازنشستگی نفت

صندوق های بازنشستگی صنعت

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها