نفت / شناسه خبر: 41515 / تاریخ انتشار : 1400/7/25 07:58
|

گزارش "نفتی‌ها" از آشفته بازاری به نام هلدینگ خلیج فارس/ فرصت طلبی‌های ثانیه ای رواج یافت؟

یک چیز کاملا مشخص است که این نشست آخرین مجمعی خواهد بود که مدیرعامل متروئی این هلدینگ و یارانش آن را اداره خواهند کرد!

نفتی‌ها /امروز یکشنبه ۲۵ مهرماه سالجاری بالاخره پس از یک هفته سردرگمی سهامداران هلدینگ خلیج فارس بالاخره قراراست مجمع این شرکت برگزار شود؛ هر چند که چگونگی روند برگزاری و وقایع احتمالی پیش آمده در این مجمع همچنان غیرقابل پیش‌بینی است اما یک چیز کاملا مشخص است که این نشست آخرین مجمعی خواهد بود که مدیرعامل متروئی این هلدینگ و یارانش آن را اداره خواهند کرد!
یارانی که اغلب طی یکماه گذشته یا به مراجع قضائی احضار، یا دستگیر و یا اقدام به بازنشستگی سفارشی خود کرده اند و دراین بین آنان که بازنشستگی را انتخاب کرده اند سعی دارند تا در چند روز آخر حضور خود از هر تلاشی برای مدیران عامل زیرمجموعه  دریغ نکنند. از دادن مجوزهایی که دور زدن قانون را برای تبدیل وضعیت‌ها و  استخدام‌های بی پایه و اساس و سفارشی آسان‌تر می‌کند تا فروش منازل سازمانی به دیگر شرکت‌ها و البته تسویه حساب‌های بجا مانده با نیروی انسانی و …
دراین بین، هلدینگ خلیج فارس در حالی مجمع برگزار می‌کند که به محل اختلاف وزارت نفت و وزارت اقتصاد بدل گردیده و هنوز معلوم نیست قدرت چه وزیری بر دیگری برتری خواهد گرفت. وزیری که از نگاه سهام عدالت به موضوع ورود کرده و وزیری که از گذشته تا کنون صاحب این هلدینگ محسوب می‌شده است! قطعا اینکه چه کسانی به عنوان اعضای هیات مدیره جدید برگزیده خواهند شد حکایت از پایان بازی و شخص برنده دارد و باید منتظر بود تا پس از انتصاب‌ها متوجه شویم که بالاخره ۲ تن از اعضای حاضر در هیات مدیره هلدینگ را شرکت ملی صنایع پتروشیمی معرفی خواهد کرد و یا وزارت اقتصاد!
باید گفت این روزها آشفته بازاری است در هلدینگ خلیج فارس؛ یا مدیری از ترس دستگیری و سوختن به پای برخی از مدیران اصلی این هلدینگ سعی بر دیده نشدن دارند یا مدیران دیگر تلاش دارند تا در روزهای آخر مدیریتی که حداقل تا ۸ سال آینده نصیبشان نخواهد شد حداقل تلاششان را در جهت احقاق آرزوهای مالی و استخدامی اطرافیانشان داشته باشند.
هم اکنون باید گفت این هلدینگ لقب بلاتکلیف ترین مجموعه مدیریتی در دولت سیزدهم را به خود اختصاص داده و باید دید در نهایت  برنده قدرت در حیاط خلوت دولت چه شخصی خواهد بود؟

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/41515

کلیدواژه

سهامداران هلدینگ خلیج فارس

اخبار مرتبط

نظرات شما

2 نظر
ناشناس / 1400/8/1 - 23:21
آشفته بازار را عالی اومدی
rateup 3
 ratedown 0
ناشناس / 1400/7/28 - 13:10
آشفته بازار را خوب آمدی نفتی ها
rateup 2
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها