نفت / شناسه خبر: 41458 / تاریخ انتشار : 1400/7/17 09:41
|

۴ درصد درآمد پروژه‌های نفتی به مسئولیت اجتماعی اختصاص می‌یابد

وزیر نفت گفت: هر پروژه نفتی در استان بوشهر داشته باشیم تا سقف چهار درصد را در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی هزینه خواهیم کرد.

نفتی‌ها /جواد اوجی جمعه‌شب در نشست اداری استان بوشهر اظهار داشت: این استان بزرگترین صنایع نفت و گاز کشور را دارد. ۶۶ درصد گاز کشور از استان بوشهر است و ۱۰ درصد از تولید نفت را دارد.

وی ادامه داد: در حوزه مسئولیت اجتماعی اتفاقات خوبی روی داده است که بی‌نظیر است. ۳۶۰ پروژه در بخش آموزشی، بیمارستانی، رفاهی و راه با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان طی امسال و نیمه اول سال آینده اجرا می‌شود.

وزیر نفت ادامه داد: شش میدان نفتی در استان بوشهر وجود دارد که دو میدان نیمه کاره بوده و تا سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد و چهار پروژه نفتی جدید با ۶۰۰ میلیون دلار شروع خواهیم کرد

وی تصریح کرد: هر پروژه نفتی در استان بوشهر داشته باشیم تا سقف چهار درصد را در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی هزینه خواهیم کرد.

اوجی تاکید کرد: در صنایع پایین دست پتروشیمی هم در نیمه دوم ۱۴۰۱ چهار پتروشیمی به بهره‌برداری خواهد رسید که از طریق آن هم اشتغال خوبی برای استان خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با عقد قرارداد با فنی و حرفه‌ای استان بوشهر تقبل کردیم که برای آموزش نیروهای مستعد هزینه‌های آموزش را بپردازیم و نیروهای لازم را برای صنایع تربیت کنیم.

وزیر نفت گفت: با اشاره به اجرای طرح آبرسانی سیراف به شهرک‌های جم افوزد: تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده بود و ۷۰ میلیارد تومان تقبل کردیم که امسال فاز نخست آن به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از تیم فوتبال پارس جنوبی جم را هم تقبل کردیم تا این نگرانی مردم رفع شود/مهر

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/41458

کلیدواژه

مسئولیت اجتماعی

اخبار مرتبط

نظرات شما

1 نظر
مجید / 1400/7/20 - 08:37
از کیسه خلیفه می‌بخشند ؟ شرکت‌هایی که سهامدار داره و مالیات قانونی پرداخت می‌کنه چرا باید مسيولیت اجتماعی رو که وظیفه حاکمیت است رو بعهده بگیره ، باید در قبال سوریه و لبنان هم باید مسئولیت قبول کنیم
rateup 1
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها