نفت / شناسه خبر: 40723 / تاریخ انتشار : 1400/3/12 08:28
|

مخاطبین "نفتی‌ها: رئیسی می‌تواند برای صنعت نفت موثرتر باشد

دولت سیزدهم باید دغدغه اصلی خود را در بخش انرژی چه موضوعی بداند تا به جای تشدید بحران‌ها، به سمت یک وضعیت مطلوب حرکت کنیم باید و چه اقداماتی را از هشتمین رئیس‌جمهوری کشور می‌شود؛ انتظار داشت؟

نقتی ها / کمتر از ۲۰ روز تا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باقی مانده است؛ به نظر می‌رسد که نامزدهای تأیید شده انتخابات سیزدهم، در بخش انرژی بیش از هر موضوعی به‌دنبال سهمیه‌بندی حامل‌های انرژی و افزایش یارانه‌ها هستند.
نکته ای که پایگاه تحلیلی خبری "نفتی‌ها" در نظر سنجی هفته گذشته خود به آن پرداخت و از  مخاطبینش خواست تا اعلام کنند به نظرشان حضور کدام یک از  نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند برای صنعت نفت موثرتر باشد؟
در این میان اما ۴۷ درصد آرا که بیشترین میزان آمار هم بود به رئیسی اختصاص یافت و عبدالناصر همتی هم با کسب ۱۷ درصد ارا نفر دوم لیست انتخاب مخاطبین "نفتی‌ها" شد

 

 

 
 
 

اما سؤال اینجاست؛ دولت سیزدهم باید دغدغه اصلی خود را در بخش انرژی چه موضوعی بداند تا به جای تشدید بحران‌ها، به سمت یک وضعیت مطلوب حرکت کنیم؟ باید چه اقداماتی را از هشتمین چهره‌ای که رئیس‌جمهوری کشور می‌شود؛ انتظار داشت؟
حالا کارشناسان باز هم منتظر تغییر زمین بازی هستند تا ببینند سرانجام چه کسی منجی حل  نقطه ضعف اصلی صنعت نفت یعنی مبارزه با خام فروشی نفت خواهد بود .
ضمن این که یکی از برنامه‌های در دستور کار مجلس جدید هم همین بود که  دولت فعلی و آینده را به سمتی ببرد که از خام فروشی اجتناب کند و به سمت تاسیس پالایشگاه برود چیزی که در این دولت خیلی محقق نشد تا ببینیم رئیس جمهور آینده  در این خصوص چه برنامه ای خواهد داشت.
 
شما مخاطبین عزیز "نفتی‌ها" همچنان می‌توانید برای شرکت در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید.
 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/40723

کلیدواژه

دولت سیزدهم

صنعت نفت

رئیسی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها