نفت / شناسه خبر: 230006 / تاریخ انتشار : 1403/4/7 19:48
|

‎ جوابیه پتروشیمی آبادان نسبت به انتشار اخبار عقب‌افتادگی در پرداخت حقوق و بیمه کارکنان این پتروشیمی

نفتی ها /‎مشکلات فعلی این مجتمع عظیم صنعتی، ریشه در سال‌ها سوءمدیریت، فرسودگی تجهیزات و حتی ایرادات طراحی در بدو تأسیس دارد. شواهد نشان می‌دهد که حتی در دوران پیش از انقلاب، با وجود تجهیزات نو و خوراک رایگان، این شرکت با زیان روبرو بوده است. اسناد موجود این موضوع را به اثبات می‌رساند.

 

‎با روی کار آمدن تیم مدیریتی جدید در تاپیکو و پتروشیمی آبادان، اهتمام ویژه‌ای به اصلاح ساختار، ایجاد تنوع در سبد محصولات، بررسی ریشه‌ای مشکلات و ارتقای سطح عملکرد این مجموعه معطوف شده است. برخی از اقدامات کلیدی در این راستا عبارتند از:

* اصلاح فرآیندهای تولید: بازنگری و بهینه‌سازی فرآیندهای تولید با هدف افزایش راندمان و کاهش ضایعات

* جذب سرمایه و نوسازی تجهیزات: تلاش برای جذب سرمایه و نوسازی تجهیزات فرسوده با هدف ارتقای کیفیت محصولات و کاهش هزینه‌های تولید

* توانمندسازی نیروی انسانی: برگزاری دوره‌های آموزشی و ارتقای سطح مهارت کارکنان برای افزایش بهره‌وری

* مدیریت صحیح منابع: بهینه‌سازی مصرف مواد اولیه و انرژی برای کاهش هزینه‌ها و حفظ محیط زیست

 

‎با وجود چالش‌های متعدد، با تلاش و پیگیری‌های مستمر، تاکنون هیچ‌گونه عقب‌افتادگی در پرداخت حقوق و بیمه کارکنان پتروشیمی آبادان رخ نداده است. همچنین حقوق و مزایای ایشان علی‌رغم تاخیرهایی که در سنوات گذشته وجود داشته، در چند ماه اخیر به طور کامل پرداخت شده است.

 

‎متاسفانه، برخی افراد و رسانه‌ها با انگیزه‌های شخصی و یا به دلیل به خطر افتادن منافع خود، به جای همدلی و ارائه راهکار برای حل مشکلات، به دنبال تخریب و سیاه‌نمایی وضعیت موجود میباشند. این افراد با انتشار تصاویر گزینشی و نادرست و مطالب مغرضانه، سعی در القاء ناکارآمدی و سوءمدیریت در این مجموعه دارند.

‎کارکنان خدوم و فداکار پتروشیمی آبادان که همواره در خط مقدم تولید و پویایی این مجموعه قرار داشته‌اند، به هیچ وجه اجازه سوء استفاده به گروه‌های معاندنظام و مغرض را نخواهند داد. اتحاد و همدلی این عزیزان، تضمینی برای عبور از چالش‌های پیش رو و احیای این مجتمع عظیم صنعتی خواهد بود.

‎در پایان، از تمامی ذینفعان، کارکنان، بازنشستگان و مردم شریف آبادان تقاضا داریم که با صبر و شکیبایی و اعتماد به تلاش‌های انجام شده، ما را در مسیر رفع چالش‌ها ،مشکلات که ریشه در چند دهه گذشته داشته و پیشرفت و تعالی پتروشیمی آبادان یاری رسانند و به شایعات بی اساس مخصوصا اخبار کذب مربوط به تحصن و اعتصابات در این شرکت توجه نداشته باشند

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/230006

کلیدواژه

پتروشیمی آبادان

اخبار پتروشیمی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها