نفت / شناسه خبر: 137921 / تاریخ انتشار : 1402/8/21 07:43
|

پرده‌برداری از پیگرانی نگران کننده خط لوله فاز ۱۲ پارس جنوبی/ گزارش را منتشر کنید!

گویا سال ۱۳۹۷ پیگرانی خط لوله فاز ۱۲ که هم اکنون جهت انتقال گاز فاز ۱۱ از آن استفاده می‌شود صورت گرفته و گزارش نهایی آن حکایت از برخی از نقاط بحرانی خط چون خوردگی داخلی داشته ...

نفتی ها /گویا سال ۱۳۹۷ پیگرانی خط لوله فاز ۱۲ که هم اکنون جهت انتقال گاز فاز ۱۱ از آن استفاده می‌شود صورت گرفته و گزارش نهایی آن حکایت از برخی از نقاط بحرانی خط چون خوردگی داخلی داشته که با تعمیری ساده قابل حل بوده!چندی پیش نوشتیم که کمبود میزان تزریق گاز به این خط لوله به نسبت ظرفیت انتقال آن باعث پدیده یخ زدگی در فصل سرما و تخریب بیشتر این خط می‌شود و باید فکری به حال آن کرد! در صورت صحت وجود چنین گزارشی اگر تاکید کنیم که تیم زنگنه با بی توجهی به گزارش پیگرانی موجود کاری دراین خط انجام نداده و بنابراظهارات مقامات مسوول نفت سیزدهم که همگی خود را افرادی توانا و متفاوت با تیم زنگنه می‌نامند باید پرسید در سه سال گذشته اگر چنین گزارشی وجود داشته چرا به فکر تعمیر خط نیفتاده‌اند! اگرهم مدعی باشند که خط مشکلی ندارد باید بخواهیم به طور شفاف گزارش پیگرانی صورت گرفته به طورعلنی منتشر گردد!

مخاطبین عزیز پایگاه خبری–تحلیلی نفتی‌ها؛ شما می‌توانید از طریق پست الکترونیک naftiha.ir@gmail.com و دایرکت پیج اینستاگرام نفتی‌ها به آدرس @NaftihaNews برای ارائه نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و سایر پیام‌های خود با ما در ارتباط باشید.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/137921

کلیدواژه

خط لوله فاز ۱۲ پارس جنوبی

فاز ۱۱

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها