نفت / شناسه خبر: 84148 / تاریخ انتشار : 1401/6/14 19:31
|

نمایشگاه ایران پلاست فرصتی برای رشد صادرات صنایع پایین دستی پتروشیمی

معاون فروش و بازاریابی هلدینگ صنعتی طب پلاستیک نوین گفت: سال های گذشته در نمایشگاه ایران پلاست بازدیدکنندگان خارجی قابل توجهی داشتیم و امسال نیز در حال رایزنی برای حضور بازرگانان خارجی با هدف رشد صادر

نفتی ها /به نقل از ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست «مهدی آزادملکی»، معاون فروش و بازاریابی هلدینگ صنعتی طب پلاستیک نوین گفت: ما با ۸ شرکت در این رویداد حضور داریم که هر شرکت محصولات خاص خود را دارند و حداقل یک تا ده محصول در هر کدام از شرکت ها قابلیت رونمایی دارد که به صورت یکجا در قالب هلدینگ صنعتی طب پلاستیک نوین اتفاق می افتد.
وی درباره دعوت از مهمانان خارجی توسط شرکت طب پلاستیک نوین برای حضور در نمایشگاه ایران پلاست، گفت: ۴۰ درصد از کالاهایی که در هلدینگ طب پلاستیک تولید می شود، صادراتی است و در این بخش همکاران خوب صادراتی داریم. ما در راستای نمایشگاه در حال دعوت کردن از طرف های خارجی هستیم. سال های گذشته نیز چه به عنوان غرفه گذار و چه بدون غرفه، همواره از طرف های خارجی برای حضور در این رویداد دعوت می کردیم.
معاونت فروش و بازاریابی هلدینگ صنعتی طب پلاستیک نوین اظهار داشت: سال های گذشته مدعو خارجی داشتیم امسال هم در حال رایزنی برای حضور بازرگانان خارجی هستیم.
به باور آزاد ملکی زمان برگزاری این دوره نمایشگاه در پایان شهریور مناسب نبوده و مصوبه شورای سیاست گذاری برای برگزاری دوره های بعدی این رویداد در دهه دوم مهر ماه را خوب دانست.
آزادملکی بیان کرد: در این دوره از نمایشگاه ایران پلاست، غرفه شرکت طب پلاستیک نوین، نشست های تخصصی در حوزه های مختلف برای فعالان صنعت برگزار می کند.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/84148

کلیدواژه

نمایشگاه ایران پلاست

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها