نفت / شناسه خبر: 41822 / تاریخ انتشار : 1400/8/24 08:05
|

ربیعی بازهم به عسلویه رفت/ سفر در وقت اضافه برای چیست؟!

براین اساس سوال آن است که چرا مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس هر چه زودتر تغییر نمی‌کند تا تکلیف این هلدینگ و البته نحوه فعالیت نیروی انسانی آن مشخص گردد؟

نفتی‌ها /سفر امروز ربیعی به عسلویه یادآور سفر پرحاشیه او در ۲۷ اردیبهشت ماه سالجاری و اعلام رسمی عزم وی برای اداره کاری کردن نیروهای رسمی نفت در این هلدینگ است! این تصمیم که در آستانه انتخابات مطرح شد و ۵۲۰۰ نیروی رسمی را خطاب قرارمی‌داد در نهایت با مقاومت شدید این نیروها به ناکامی کامل ربیعی انجامید؛ با اینحال به گوش می‌رسد که ربیعی در سفر امروز خود در تلاش است تا باردیگر و به شکلی دیگر موضع ضد نیروهای رسمی بودن خود را به نمایش بگذارد ، البته قصاص قبل از جنایت جایز نیست اما در صورت وقوع این حرکت و رفتار توسط وی و همفکرانش ، پُر واضح است که
اصرار  غیرکارشناسانه مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس مبنی بر رسمی زدایی سیستم آنهم با حربه غیر اخلاقی اجبار  کارکنان رسمی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد به تخلیه منزل سازمانی شهرک پردیس جم در این فصل سرما و سال تحصیلی فرزندان ، یا عدم اعمال ارزشیابی کارکنان رسمی این شرکت در سیستم جامع و .....با هدف اجبار غیرقانونی کارکنان رسمی به کوچ اجباری به سایر شرکتها آغاز شده است تا آغازی باشد برای رسمی زدایی سایر شرکتها !! در این برهه زمانی آنهم در آستانه رفتن وی از مسند مدیرعاملی به باور بسیاری  از کارشناسان ،  در بدبینانه ترین حالت می‌تواند واکنشهای شدید و تجمعات صنفی  و کارمندی گسترده‌ای را در مناطق پتروشیمی و استراتژیک کشور چون ماهشهر و عسلویه رقم زند.
براین اساس سوال آن است که چرا مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس هر چه زودتر تغییر نمی‌کند تا تکلیف این هلدینگ و البته نحوه فعالیت نیروی انسانی آن مشخص گردد؟ قطعا ایجاد ناآرامی در میان ۵۲۰۰ کارمند رسمی نفت فعال دراین هلدینگ می‌تواند عواقب ناخوشایندی را به کشور تحمیل نماید که باید هر چه سریعتر با تغییر مدیریت این هلدینگ و تمرکز بر لغو بخشنامه توقف انتقال مجدد نیروهای رسمی به نفت و یا چاره اندیشی مناسب برای تبدیل وضعیت کردن این افراد و یا راهکاری دیگر برحاشیه های پرتنش پایان داد.
دراین بین باید این گلایه را از دولت سیزدهم داشت که چرا تا کنون تکلیف مدیریت یکی از بزرگترین و اساسی‌ترین هلدینگ‌های اقتصادی کشور که حرف و حدیث‌های زیادی را تاکنون به همراه داشته را روش نکرده اند؟ چراکه ادامه روند فعلی می‌تواند منجر به مشکلاتی گردد که قطعا حل آنان آسان نخواهد بود.

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/41822

کلیدواژه

ربیعی

عسلویه

اخبار مرتبط

نظرات شما

2 نظر
ناشناس / 1400/8/24 - 21:11
چه زحمت کش و کارکن شده..
rateup 1
 ratedown 0
علی / 1400/8/24 - 10:12
سود اوری ودرامد این شرکت مشابه کلاهی است که بورس سر مردم گذاشته قیمت محصولات این هلدینگ طی زک سال گذشته میانگین از کیلویی ۳۰۰۰ تومان به حدود ۴۰۰۰۰ تومان رسیده در صورتیکه تولید افزایش نیافته
rateup 2
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها