نفت / شناسه خبر: 41326 / تاریخ انتشار : 1400/6/28 12:23
|

خجسته‌مهر مدیرعامل شرکت‌ملی‌نفت‌ایران می‌شود؟

مجید چگنی علی رغم رد صلاحیت با اختیارات وزیرنفت بر جایگاه مدیرعاملی شرکت ملی گاز تکیه می‌زند تا راه برای خجسته مهر رد صلاحیت شده برای تصدی پست مدیرعاملی شرکت ملی نفت بازتر گردد!

نفتی‌ها /مجید چگنی علی رغم رد صلاحیت با اختیارات وزیرنفت بر جایگاه مدیرعاملی شرکت ملی گاز تکیه می‌زند تا راه برای خجسته مهر رد صلاحیت شده برای تصدی پست مدیرعاملی شرکت ملی نفت بازتر گردد!
فراتر از عدم توانایی و تجربه مجید چگنی برای تکیه بر صندلی مدیریت گاز ایران آنهم در آستانه فصل سرما و کمبود گازی که اوجی برآن بسیار تاکید داشته؛ باید به شنیده‌هایی اشاره کرد که از دفاع تمام قد میرکاظمی و مخبر از خجسته مهر می‌گویند و تاکید می‌کنند به زودی باید شاهد انتصاب وی بر مسند مدیریت شرکت ملی نفت بود؛ آنهم احتمالا از اختیارات وزارت نفت بهره می‌برد و در حکمش نیز نوشته خواهد شد با حمایت هیات مدیره شرکت ملی نفت و بنابر اختیارات وزارت نفت به این پست منصوب می‌شوید. البته حکم خجسته مهر با چگنی کمی متفاوت‌تر خواهد بود.
برای چگنی از تجربه و تخصص ارزشمند در ابتدای حکمش یاد گردیده در حالیکه همگان واقفند چنین چیزی در خصوص وی حداقل در صنعت گاز به هیچ وجه صحت ندارد اما خوشبینانه اینکه حداقل در مورد خجسته مهر نوشتن چنین کلماتی کمی بیشتر به واقعیت نزدیک است. چراکه وی حداقل چند پیراهن در نفت پاره کرده است. با اینحال یک چیز کاملا مشخص است و آن اینکه حضور خجسته مهر برمسند مدیریت شرکت ملی نفت ایران بنابر فشارهای موجود و عدم رضایت بدنه نفت ازاین اقدام آینده خوبی برای اوجی رقم نخواهد زد! حال هر چقدر که وزیر می‌خواهد از اختیاراتش خرج کند؛ اما قطعا هر حکمی که اینچنین امضاء می‌شود به معنای مقابله با نظری خاص و درعین حال یک قدم نزدیک شدن به بحرانی است که روزی زنگنه به شکلی دیگر دچار آن بود!
دراین بین این نگرانی ایجاد می‌شود که وزیرنفت توانمند دولت سیزدهم برای برخی از انتصاب‌ها تحت فشار قرار گرفته باشد که در صورت چنین چیزی باید گفت آقای اوجی دود این اتفاق‌ها تنها به چشمان خودتان خواهد رفت!

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/41326

کلیدواژه

مجید چگنی

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران

اخبار مرتبط

نظرات شما

1 نظر
Dara / 1400/6/28 - 21:55
خجسته مهر در مناطق نفتخیز جنوب همکار ما بود. اگر ایشان ثابت کنند که در آن دوره یک کار کارشناسی یا یک گزارش کارشناسی ارائه داده است مدیرعاملی هم نوش جانش.
rateup 1
 ratedown 5

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها