نفت / شناسه خبر: 40755 / تاریخ انتشار : 1400/3/22 07:41
|

سایه سنگین احمدی نژادی‌ها بر سر صنعت نفت دولت آینده / هراس در جان نفتی‌ها!

در حال حاضر نیز در نفت وضعیت به همین منوال است. همگان در حال گمانه زنی در خصوص مدیران آینده‌ای هستند که از امروز ظاهرا میان برخی از مدیران نفتی احمدی نژاد تقسیم گردیده است.

نقتی ها /علی رغم آنکه هنوز تا انتخاب نهایی رئیس جمهور آینده کشور یک هفته باقی مانده و ما ایرانی‌ها همواره ثابت کرده ایم سرنوشت کشور را در ۴۸ ساعت منتهی به پایان انتخابات رقم می‌زنیم و تا آنزمان هنوزهم نمی‌توان به طور قطع از فردی به عنوان رئیس جمهور کشور یاد کرد اما اینبار با بسیاری تفاوت به نسبت دوره‌های پیشین، بسیاری از کارشناسان و حتی عموم جامعه نسبت به انتخاب رئیسی به عنوان رئیس جمهور آینده کشور مطمئن هستند و شاید همین اطمینان باعث گردیده تا این روزها پافراتر گذاشته شود و در هر حوزه تخصصی گمانه زنی‌ها در خصوص مدیران آینده آن مجموعه آغاز گردد.
در حال حاضر نیز در نفت وضعیت به همین منوال است. همگان در حال گمانه زنی در خصوص مدیران آینده‌ای هستند که از امروز ظاهرا میان برخی از مدیران نفتی احمدی نژاد تقسیم گردیده است. افرادی که در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد، خود یکی از متهمان اصلی ویرانی نفت بوده اند و باید آنان را آغازگر ویرانی‌هایی بدانیم که تا کنون در نفت ادامه داشته؛ این روزها با ادعای سمت‌هایی تاثیرگذار در ستاد انتخاباتی رئیسی در تمام دیدارهای عمومی و فردی و حتی شهر به شهر خود با نفتی‌ها به نحوی رفتار می‌کنند که گوئی از امروز نفت را میان خود تقسیم کرده‌اند و هر کدام سهمی برای خود برداشته اند. این درحالی است که این افراد هم اکنون از محبوبیت بسیار کمی در میان مدیران و کارشناسان قدیمی نفت برخوردارند و این روزها نگرانی در صنعت نفت افزون شده تا جاییکه بسیاری از کارشناسان معتقدند در صورت تحقق این بدبینانه به زودی از روزهای حضور زنگنه و یارانش در نفت به خوبی یاد خواهد شد و آرزوی بازگشت لحظه‌های مدیریت انان را خواهیم داشت.
برهمین اساس هم اکنون بسیاری از کارشناسان نفت نسبت به وضعیت فعلی هشدار می‌دهند تا جاییکه این نگرانی‌ها به سمت عدم رای دهی حداقل جمعیت قابل توجهی از نفتی‌ها به آیت الله رئیسی پیش می‌رود که این خود به جهت توانمندی این فرد در جهت سروسامان دادن به اوضاع به هم ریخته این روزهای اقتصاد کشور امری نامیمون خواهد بود.
بنابراین شاید بد نباشد مسوولان اصلی ستاد رئیسی هر چه زودتر نسبت به آینده این صنعت و انتصاب‌هایی که البته هیچ حکم رسمی در خصوص آنان تا کنون منتشر نگردیده شفاف‌سازی انجام دهند تا آینده نفت کشور که ۸۰ درصد اقتصاد کشوررا تشکیل می‌دهد بازهم به دست احمدی نژادی‌ها نیفتد. آنهم در شرایطی که با تدبیر صورت گرفته این رئیس جمهور سابق به حاشیه رفته و حضور مدیرانش برراس کار بازهم بازار تصمیمات احمدی‌نژادی را داغ تر از همیشه خواهد کرد!/دانیال قربانی

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/40755

کلیدواژه

صنعت نفت دولت آینده

رئیسی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها