نفت / شناسه خبر: 260455 / تاریخ انتشار : 1403/6/6 08:05
|

ضرورت ورود حاکمیت و دولت به موضوع پتروشیمی جم و مهر/ رمزگشایی از موضوعی که آینده سرمایه خارجی در صنعت پتروشیمی را هدف گرفته!

۸۷۲ میلیون دلار رقمی است که از آن بعنوان عدد رأی دادگاه مطالبات پتروشیمی جم از پتروشیمی مهر یاد می‌شود، البته بسیاری از کارشناسان نسبت به مطالبه واقعی پتروشیمی جم به این میزان تردید دارند...

نفتی ها /۸۷۲ میلیون دلار رقمی است که از آن بعنوان عدد رأی دادگاه مطالبات پتروشیمی جم از پتروشیمی مهر یاد می‌شود، البته بسیاری از کارشناسان نسبت به مطالبه واقعی پتروشیمی جم به این میزان تردید دارند، با اینحال این روزها خبر از مصادره پتروشیمی مهربگوش می‌رسد درحالیکه باید از ۲وزارتخانه درگیر در این موضوع یعنی وزارت نفت و وزارت کار خواست تا با میانجی‌گری و برگزاری جلسات تخصصی به اختلاف نظری پایان دهند که می‌تواند سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت پتروشیمی کشور را باخطری جدی مواجه کند؛چراکه سهامداراصلی پتروشیمی مهر، شرکتی غیرایرانی است و هرنوع رفتار ناصحیح می‌تواند کرسنتی دیگر برای کشور رقم بزند!

می‌بایست بنحوی عمل و رفتار نمود که علاوه براینکه پتروشیمی جم به مطالبات واقعی‌اش می‌رسد،نگاه بدبینانه‌ای نسبت به سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت نفت ایران در مجامع بین الملل ایجاد نگردد و چرخه تولید شرکت پتروشیمی مهر متوقف نشود تا نگرانی قشر کارگر این شرکت برطرف گردد.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/260455

کلیدواژه

پتروشیمی جم

پتروشیمی مهر

تعطیلی پتروشیمی مهر

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها