نفت / شناسه خبر: 219716 / تاریخ انتشار : 1403/2/30 08:10
|

پرده‌برداری "نفتی‌ها" از گمشدن ۱۲هزارتن اتیلن در خط لوله اتیلن غرب/واکنش NPC چه بود؟

شنیده می‌شود در زمستان پارسال ۱۲هزار و ۵۰۰تن اتیلن در خط لوله اتیلن غرب مفقود شده و هیچ پتروشیمی زیربار دریافت بخشی از آن بنابر آمارهای رسمی نمی‌رود!

نفتی ها /شنیده می‌شود در زمستان پارسال ۱۲هزار و ۵۰۰تن اتیلن در خط لوله اتیلن غرب مفقود شده و هیچ پتروشیمی زیربار دریافت بخشی از آن بنابر آمارهای رسمی نمی‌رود!

جالب‌تر آنکه گویا مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی، برای هر شرکت سهمی در نظر گرفته که باید پول اتیلن مفقودی را پرداخت کنند.شرکت‌ها هم با این استدلال که چون دریافتی خوراکی نداشته اند زیربار نمی‌روند! 

آقای شاهمیرزایی ! اگر چنین چیزی صحت داشته باشد دیگر باید از شما پرسید تا کی قرار است تاوان اشتباهات مدیر کنترل تولید خود را بدهید؟ چگونه می‌توان باور کرد چنین حجمی از اتیلن مفقود شده باشد و مدیر تولید شما بدنبال سرپوش گذاشتن روی موضوع به این مهمی باشد و مهمتر اینکه چرا بی‌دلیل باید از شرکت‌ها تقاضای پول خوراکی را کرد که نگرفته‌اند؟بازهم پرونده قضایی دیگری ناشی از ناتوانی مدیرشما در راه است.

مخاطبین عزیز پایگاه خبری–تحلیلی نفتی‌ها؛ شما می‌توانید از طریق پست الکترونیک naftiha.ir@gmail.com و دایرکت پیج اینستاگرام نفتی‌ها به آدرس @NaftihaNews برای ارائه نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و سایر پیام‌های خود با ما در ارتباط باشید.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/219716

کلیدواژه

خط لوله اتیلن غرب

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها