نفت / شناسه خبر: 138758 / تاریخ انتشار : 1402/11/9 07:58
|

مدیریت همزمان ۲ مدیرعامل سابق و فعلی در یک پتروشیمی/ در پتروشمی دهدشت چه کسی مدیرعامل است؟

در یک پتروشیمی زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس که دراین روزها با مشکلات بسیاری ناشی از عدم انسجام مدیریتی و کمبود منابع مالی مواجه است،هم اکنون مدیرعامل سابق آن در سمت ریاست هیات مدیره فعال است.

نفتی ها /در یک پتروشیمی زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس که دراین روزها با مشکلات بسیاری ناشی از عدم انسجام مدیریتی و کمبود منابع مالی مواجه است،هم اکنون مدیرعامل سابق آن در سمت ریاست هیات مدیره فعال است. در پروژه پتروشیمی دهدشت، صاحب نسق مدیرعامل سابق این شرکت، همچنان دراین مجموعه اما با سمت رئیس هیات مدیره مشغول به فعالیت است و مدیرعامل فعلی فردی دیگر است!
حال باید ازمدیرعامل هلدینگ خلیج فارس پرسید که اگرمدیرعامل فعلی این شرکت را ناتوان در انجام امورمحوله می‌دانید وعملکرد مدیرعامل قبلی مورد تایید بوده چرا وی را برکنارکرده‌اید؟ بهترنیست مجددا مدیریت این مجموعه را به همان مدیرعامل سابق بسپارید تا شاید ازاین طریق انسجام مدیریتی لازم صورت بگیرد؟چگونه می‌توان مدیریت یک مجتمع را همزمان به ۲ مدیرعامل سابق و فعلی سپرد؟
چراکه وجود۲مدیرعامل برراس یک شرکت، قطعا تضاد در تصمیم گیری ایجاد می‌کند و این خود بی‌شک برانجام درست پروژه‌ای که هم اکنون نیز به شدت با مشکلات زیادی دست به گریبان است مشکل آفرین است.

مخاطبین عزیز پایگاه خبری–تحلیلی نفتی‌ها؛ شما می‌توانید از طریق پست الکترونیک naftiha.ir@gmail.com و دایرکت پیج اینستاگرام نفتی‌ها به آدرس @NaftihaNews برای ارائه نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و سایر پیام‌های خود با ما در ارتباط باشید.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/138758

کلیدواژه

پتروشمی دهدشت

اخبار مرتبط

نظرات شما

1 نظر
روح الله افشون / 1402/11/9 - 14:41
چراالان یکی مثل بنده بیکارم ولی همزمان دومدیر عامل دریک پروژه فعال هستند وهر مدیر عامل اقوام خود رابکار میگیرد
rateup 0
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها